خانه / ترین ها / رستوران ها / بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

 

با ما همراه باشد با معرفی بهترین غذاها و دسرهای کانادایی از سایت سفرنامه

 

  1. گوشت دودی مونترال

از خواص این گوشت که آن را خاص و منحصر به فرد می کند مدت زمانی است که در مواد خوابانده می شود، ضمن اینکه این گوشت فلفل بیشتری داشته و شکر کمتری به آن اضافه می شود. این گوشت از رقبای خود نیز نازک تر است. چرا کانادایی ها این غذا را دوست دارند؟ دودی بودن گوشت و اندازه ی مناسب آن برای دهان از جمله مواردی است که می توان به آنها اشاره کرد.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. BeaverTails

تعداد زیادی از افراد برای این دسر ورژن های مخصوص به خود را دارند، اما «دم سمور» در واقع نام دسری است که این مغازه ی شیرینی فروشی کانادایی که در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده ارائه می دهد. خمیر سرخ شده از اطراف کشیده می شود تا شبیه به دم سمور به نظر آید و سپس روی آن با مواد خوشمزه ای همچون نوتلا، کارامل، M&M، اوریوهای خرد شده و … پوشیده می شود.

چرا کانادایی ها این غذا را دوست دارند؟ راز این مسئله را باید در تنوع زیاد این دسر جست و جو کرد.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. پاته ی چینی

این غذا بسیار شبیه به پای شپرد می باشد، اما کانادایی ها آن را پاته ی چینی می نامند و علت این موضوع هم مشخص نیست. اگر از داستان ریشه های این غذا بگذریم، یک پاته ی چینی استاندارد شامل لایه های گوشت، ذرت و پوره ی سیب زمینی می باشد.

کانادایی ها این غذا را به علت ساده بودن می پسندند چرا که امکان خراب شدن طعم و مزه ی غذا در چنین حالتی اندک است.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. بیگل های مونترال

بیگل های مونترال در ظاهر تفاوت زیادی با بیگل های مکان های دیگر ندارند، اما در واقع استانداردهای خاصی باید در مورد آنها رعایت شود از آن جمله که تک تک این بیگل ها با دست آماده شده و روی آتش چوب پخته می شوند.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. قطعات نانائیمو

این شیرینی های خوشمزه که نیاز به پخت ندارند، نام خود را از شهری در بریتیش کلمبیا گرفته و از سه لایه تشکیل شده اند: یک پایه ی ترد که (متشکل از کراکرهای گراهام و آجیل خرد شده)، بخش میانی کاستاردی و رویه ی شکلاتی هستند. برخی از افراد نیز مطابق سلیقه و میل خود به لایه ی میانی طعم های مختلف مانند نعناع، موکا و … اضافه می کنند.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. تارت کره ای

اگر دسرهای ارائه شده در موارد بالایی را امتحان کردید اکنون زمان امتحان کردن تارت کره ای یکی دیگر از دسرهای شاخص کانادا است. بافت این دسر به گونه ای است که می تواند به انتخاب سرآشپز شکلی چسبناک یا نیمه جامد به خود بگیرد. در این دسر معمولا کشمش و گردو استفاده می شود.

کانادایی ها تارت کره ای را دوست می دارند چرا که شیرین و خوشمزه است و ابعاد آن نیز باعث می شود که برای میان وعده مناسب باشد.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. پوتین Poutine

پوتین ستاره ی جذاب آشپزی کانادایی است. روی این سیب زمینی های خوشمزه، عصاره ی گوشت و پنیر قرار می گیرد و تقریبا کسی نیست که طرفدار آنها نباشد.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

  1. Tourtière

وقتی صحبت از پای گوشت به میان می آید، هیچ قانونی وجود ندارد! در Tourtière همواره گوشت، پیاز و ادویه های همچون دارچین وجود دارند. اما شما می توانید سبزیجات و سیب زمینی نیز به آنها اضافه کنید، البته تا جایی که داخل پای شما جا وجود داشته باشد!

این غذا نیز از این لحاظ که دست استفاده کننده را برای اضافه کردن محتویات مورد علاقه ی خود باز می گذارد مورد علاقه ی کانادایی هاست.

بهترین غذاها و دسرهای کانادایی

امیدواریم از مطالعه این مطلب در سایت سفرنامه لذت برده باشید و نظر خود را در خصوص این مطلب بیان فرمایید.

باتشکر

 

 

منبع : سایت لست سکند

همچنین ببینید

ساندویچ زاپاتا سهروردی در سایت سفرنامه

ساندویچ زاپاتا سهروردی

ساندویچ زاپاتا سهروردی سلام به همه خوبان سایت سفرنامه یکی از خوردنی هایی که در پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *