خانه / آخر هفته کجا بریم / دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلفیناریوم برج میلاد تهران

سلام به همه خوبان سایت سفرنامه

یکی از مکان های تفریحی که در پایان هفته می تونه یکی از مقاصد گردشگری برای خانواده های تهرانی باشه دلفیناریوم برج میلاد تهران هست

در ادامه با معرفی دلفیناریوم برج میلاد تهران از سایت سفرنامه همراه باشید.

دلفیناریوم برج میلاد؛ استخری به وسعت اقیانوس در دل پایتخت

دلفیناریوم تهران، در آخر هفته‌های پرهیایوی پایتخت می‌تواند لحظاتی شاد و دل‌انگیز برایتان به ارمغان بیاورد. بازی و تفریح با دلفین‌های برج میلاد شما را به قعر اقیانوس‌ها و آب‌های بیکران خواهد برد.

دلفیناریوم برج میلاد تهران

معرفی دلفیناریوم برج میلاد؛ مرتفع‌ترین دلفیناریوم جهان در آسمان‌خراش تهران

دلفیناریوم برج میلاد، با مساحت 3200 متر مکعب در یک مکان غیرساحلی واقع شده است. برج میلاد یکی از مرتفع‌ترین برج‌های جهان است که عظمت و شکوه آن از جای جای پایتخت به چشم می‌خورد. امکانات خارق‌العاده آن گردشگران و توریست‌های زیادی را جذب سازه سر به فلک کشیده ایران می‌کند و در راس آن دلفیناریوم تهران، جایگاه ویژه و منحصربه‌فردی در میان عموم مردم دارد.

دلفیناریوم برج میلاد تهران، با دو دلفین‌ شیرین و بامزه و یک شیر دریایی پذیرای 1200 نفر از بازدیدکنندگان است. آلفا و کاسیا و شیر دریایی بوریس قول ساعت‌های خوش و هیجان‌انگیزی به تماشاگران می‌دهند. هنرنمایی‌ها و حرکات آلفا و کاسیا هوش از سر حضار را می‌برد. عکس گرفتن با این موجودات دریایی باهوش در برج آسمان‌خراش پایتخت حتما گالری گوشی‌تان را زیباتر خواهد کرد.

ویژگی‌های دلفیناریوم برج میلاد؛ لذتی وصف نشدنی در برج پایتخت

جذاب‌ترین بخش دلفیناریوم برج میلاد، به میدان آمدن آلفا، کاسیا و بوریس بازیگران هنرمند و درجه یک است. دلفین‌های برج میلاد به زیبایی هر چه تمام‌تر هنرنمایی کرده و سالن را به یک باره منفجر می‌کنند. این دلفین‌های شیرین توسط مربیان حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و با انجام حرکات آکروبات خود تماشاگران را شگفت‌زده می‌کنند.

دلفیناریوم برج میلاد تهران

پرش‌های آلفا و کاسیا تا ارتفاع 5 متری شور و هیجانی باورنکردنی در دلفیناریوم تهران ایجاد می‌کند و پرش از حلقه بوریس لحظات پرانرژی و نفس‌گیر اقیانوس پایتخت را به اوج خود می‌رساند. لمس‌کردن دلفین‌ها از نزدیک نیز بر شور وشوق حضار می‌افزاید و شنا کردن به همراه این حیوانات دوست داشتنی حس آرامش بخشی را در افراد تداعی می‌کند. بازی با آلفا و کاسیا برای بیماران مبتلا به اوتیسم خاصیت درمانی داشته و باعث آرامش روح و روان آن عزیزان می‌شوند.

امکانات رفاهی و تفریحی دلفیناریوم برج میلاد؛ تجربه یک روز شگفت‌انگیز

قدم گذاشتن در دلفیناریوم برج میلاد، شما را با شور و هیجانی بی‌نظیر آشنا خواهد کرد. اگر سفر به تهران، شهر پرهیاهو اما مملو از زیبایی و شگفت را در برنامه‌های خود دارید، بازدید از این شاهکار دریایی غیرساحلی را از دست ندهید.

شنا با دلفین‌ها؛ لحظاتی ناب با دختران دلفیناریوم تهران

آلفا کوچک‌ترین عضو خانواده دلفین‌ها را تشکیل می‌دهد، کاسیا دو سال از آلفا بزرگ‌تر بوده و با لکه سفید روی بال خود خاص و ناب بودن خود را به رخ همه می‌کشد. عضو پیشکسوت و مسن سالن به شیر دریایی هنرمند متعلق است که به بوریس یا اسپات شهرت دارد. مربی دلفین‌های تهران، ساشا آموزش اعضا باهوش اقیانوس برج میلاد را برعهده دارد و به خوبی هم از پس این کار برآمده است. چرا که با وارد شدن دلفین‌ها به سالن بمب انرژی در استخر منفجر می‌شود. دلفین‌ها با هر کار معجزه‌آسای خود، جایزه ویژه و خوشمزه خود یعنی ماهی سالمون را نوش جان می‌کنند.

دلفیناریوم برج میلاد تهراندلفین‌های ماده، دوستداران خود را در شنا همراهی می‌کنند. تجربه‌ای به یادماندنی و پر از حس خوشحالی برای تماشاگران به ارمغان می‌آورند. دوستی با دلفین‌ها یک توصیه پزشکی برای عموم مردم به خصوص بیماران اوتیسمی بوده و با افزایش هورمون‌های آرام بخش در بدن آن‌ها همراه است. آلفا و کاسیا، دو دختر زیبای دلفیناریوم برج میلاد تهران، رویای شنا در اقیانوس را به واقعیت تبدیل می‌کنند و روزی سرشار از انرژی به گردشگران هدیه می‌دهند.

عکاسی با دلفین‌ها؛ تصاویری خیره‌کننده در کنار باهوش‌ترین عضو دلفیناریوم برج میلاد

پس از تماشای نمایش زیبا و جذاب در دلفیناریوم، هیجان‌انگیزترین بخش داستان به عکاسی می‌رسد. ثبت تصاویری رویایی با آلفا، کاسیا و اسپات شیرینی آن روز شما را دو چندان خواهد کرد. فقط حواستان باشد دوربین بدون فلش باشد تا آسیبی به این حیوانات دوست‌داشتنی نرسد.

قایق سواری با دلفین‌ها؛ دور دور در اقیانوس پایتخت

دلفیناریوم برج میلاد تهرانلذت قایق‌سواری به همراه دلفین‌های تهران را در هیچ کجای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. تماشاگران سوار بر قایق بادی که ملوان آن یک دلفین خوش‌خنده است، دور تا دور استخر نهایت تفریح و شادی را تجربه می‌کنند.

مزایده نقاشی دلفین‌ها؛ نقاشان دلفیناریوم دست به کار می‌شوند!

اعضای مجموعه آبی برج میلاد، با نقاشی‌های دلربا هوش و ذکاوت خود را به رخ تماشاگران می‌کشانند. نقاشی‌هایی که ساشا به آن‌ها آموزش داده را به خوبی به نمایش می‌گذارند. در آخر برنامه، حضار با خرید این نقاشی‌های بامزه که به مزایده گذاشته می‌شود عشق و علاقه خود را به آلفا، کاسیا و اسپات به اثبات می‌رسانند.

آدرس و نقشه دلفیناریوم برج میلاد؛ دلفیناریوم تهران کجاست؟

برای رسیدن به دلفیناریوم برج میلاد باید به سمت پایتخت حرکت کنید. شکوه و عظمت پایتخت کشورمان برای همه آشکار است. شهری که پر از جاذبه‌های حیرت‌آور است و در راس آن دلفیناریوم که در برج آسمان خراشش قرار دارد، شگفتی می‌آفریند.

آدرس دلفیناریوم برج میلاد: تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، گذر اختصاصی برج میلاد (مشاهده دلفیناریوم تهران روی نقشه)

ساعات بازدید دلفیناریوم برج میلاد

اگر پا به قلمرو آبی برج میلاد بگذارید، دل‌کندن از آن برایتان سخت و دشوار خواهد بود. بازی و نشاط در دلفیناریوم برج میلاد تهران به قدری لذت‌بخش است که اصلا گذر زمان را حس نخواهید کرد. بازدید از این مکان رویایی که در سه سانس برگزار می‌شود، از ساعت 13:30 ظهر شروع می‌شود و تا ساعت 22 شب ادامه دارد. تماشاگران می‌توانند به مدت دو الی سه ساعت به تماشای نمایش‌های جذاب و دیدنی دلفین‌ها بنشینند.

هزینه بازدید؛ قیمت بلیط دلفیناریوم برج میلاد

بهایی که باید برای بازدید از این دلفیناریوم مرتفع بدهید، در مقایسه با حال‌وهوای خوش آن بسیار اندک و ناچیز است. هزینه ورودی در حدود 66 هزار تومان برآورد شده است که در ایام خاص تخفیف‌های خوبی هم در نظر می‌گیرند تا دوستداران به راحتی وارد دلفیناریوم برج میلاد تهران شوند و در حس و حال شیرین آن شریک شوند.

عکس‌های دلفیناریوم برج میلاد؛ جذاب‌ترین تصاویر در گالری گوشی همراه‌تان!

دلفیناریوم برج میلاد در مرتفع‌ترین بخش ایران عزیزمان قرار دارد. تکنولوژی پیشرفته فضایی آرام و دل‌انگیز برای آلفا و کاسیا، دو دلفین ماده و بوریس شیر دریایی فراهم کرده‌ است. امکان ندارد کسی غم‌زده سالن مهیج دلفین‌ها را ترک کند، این موجودات دریایی شیرین و دلنشین، حال خوش و آرام خود را به تماشاگران تزریق می‌کنند. بازی‌های کودکانه آلفا و کاسیا با بچه‌ها شور و نشاط دلفیناریوم را صد چندان می‌کند. گشت و گذار در این مکان دریایی برای هر کسی بسیار مفرح و خاطره انگیز است ولی اکنون به تماشای چند تصاویر جذاب از دلفیناریوم تهران بنشینید شاید اولویت بعدی شما بازدید از آسمان‌خراش پایتخت و اقیانوس آن باشد.

دلفیناریوم برج میلاد تهران
دلفیناریوم برج میلاد تهران
دلفیناریوم برج میلاد تهران
دلفیناریوم برج میلاد تهران
دلفیناریوم برج میلاد تهران

دلفیناریوم برج میلاد تهران

امیدواریم از مطالعه این مطلب در سایت سفرنامه لذت برده باشید و نظر خود را در خصوص این مطلب بیان فرمایید.

باتشکر

منبع : سایت سفرنامه

همچنین ببینید

فشم

فشم بهترین ییلاق تهران

  فشم بهترین ییلاق تهران نام فشم برای بسیاری از پایتخت نشینان آشنا است. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *