خانه / سفرنامه داخلی / جاذبه های گردشگری بوشهر / نوروز۹۵ گردشگری در بندر گناوه

نوروز۹۵ گردشگری در بندر گناوه

 

نوروز ۹۵ بندر گناوه را مقصد گردشگری خود قرار دهید و نوروزی متفاوت را خاک ایرانمان تجربه کنید.یکی از نقاط کشور که به خوانندگان این سایت توصیه می کنیم که در نوروز به آنجا سفر کنند بندر با جاذبه های گردشگری محسور کننده است.

در سالهای اخیر جنوب کشور به یکی از قطبهای گردشگری در فصولی تبدیل شده است که این ناحیه از ایرانمان آب و هوای مطبوعی دارد.اواخر زمستان بهار قدم به این ناحیه می گذارد و به زیباییهای آن اضافه می کند.از این روی گردشگران از اقصی نقاط کشور به جنوب سفر می کنند تا از زیباییهای جنوب نهایت لذت را ببرند.یکی از مناطق توریستی پرطرفدار جنوب همین شهرستان گناوه است.

شهرستان با مساحتی حدود یک‌هزار و ۸۳۷ کیلومترمربع در ساحل شمالی خلیج فارس قرار دارد. این شهرستان از شمال غربی به شهرستان دیلم، از شمال شرقی به استان فارس، از مشرق به شهرستان دشتستان، از جنوب به شهرستان بوشهر و از مغرب به خلیج فارس منتهی می شود.

این شهرستان در شمال استان بوشهر قرار دارد و به علت برخورداری از سواحل ماسه‌ای بسیار زیبا از جاذبه‌های طبیعی فراوانی برخوردار است.

در این شهرستان به جاذبه های گردشگری بسیاری روبه رو می شوید به طوریکه سفر به آنجا را ارزشمند می کند.در این زمان از سال گناوه به دشتهای سرسبز با گلهای رنگارنگ از دامنه‌ کوههای زاگرس در شرق تا کرانه ی خلیج نیلگون فارس در غرب مزین می شود.طبیعت دوستان جذب این زیباییهای طبیعی خیره کننده می شوند.

از دیگر جذابیتهای گناوه باید سواحل ماسه‌ای خلیج فارس را نام برد که ساحل و دریا همیشه جذب کننده ی گردشگران هستند.سواحل زیبای گناوه با صدف‌های دریایی و مرغان دریایی از گردشگران استقبال می کنند.تفریحات دریایی و شنا در این فصل سال گردشگران بسیاری را به گناوه می کشاند.

نوروز95 گردشگری در بندر گناوه

نوروز۹۵ گردشگری در بندر

قایق‌های کوچک صیادی درامتداد ساحل که تورهای ماهیگیری خود را در صیدگاهها گسترده اند باعث جلب گردشگران می شوند.تماشای ماهیگیری بسیار لذتبخش است برای افرادی که از شلوغی شهر به اینجا می آیند.

برسیم به اصلی ترین جاذبه ی گناوه که آن هم بازارهای تجاری انجا است.بازارهای گناوه با انواع اجناس با کیفیت و ارزان خارجی بسیار رونق یافته اند.گردشگران می توانند با قدم زدن در این بازارها اجناس باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرده و لذت ببرند.

بازار بندر گناوه

بازار بندر

منبع : سایت ایرانگردی

همچنین ببینید

بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس و جاهای تفریی و تاریخی با عکس جنوب کشور ایران سرتاسر زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *