هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه

 

اگر قصد سفر به منطقه ای زیبا، با طبیعت بکر، آب و هوایی خنک و پر از سایت های گردشگری و تاریخی را داشتید، از ارومیه قافل نشوید. با نزدیک شدن به اواخر بهار و شروع تابستان، گرمای هوا می طلبد که به جایی با آب و هوای خنک و مطبوع سفر کنیم و اینجاست که شهرهای شمال غربی کشور بیشتر از بقیه خودنمایی می کنند.
ارومیه جز آن دسته شهرهایی است که هر کس را می تواند عاشق خود کند. هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر تفریحات و جاذبه های گردشگری و دیدنی.
یکی از هتل های بسیار خوب این شهر، آریا است. آریا سه ستاره است و گرچه نباید انتظار خدمات لوکس و آنچنانی را از آن داشت اما در حد یک سه ستاره، فراتر سرویس دهی می کند.
این مکان در مرکز شهر زیبای ارومیه، اوایل ورودی خیابان طالقانی واقع شده است. فاصله این این مکان تا فرودگاه با ماشین ۱۵ دقیقه می باشد. آریای ارومیه جدیدترین و شیک ترین مکان این شهر است و فاصله بسیار کمی با نقاط گردشگری و جاذبه های تاریخی شهر ارومیه دارد. و این می تواند یکی از نقاط قوت آن برای گردشگران این شهر باشد.
از امکانات آریا می توان به سالن بدنسازی ، استخر سرپوشیده، کافی شاپ و رستورانی مجهز اشاره کرد. هتل سه ستاره آریا برای اقامت در شهر ارومیه تقریبا بهترین انتخاب بوده، و این ادعا را تنها با اقامت در این می توان تجربه کرد. برایرزرو هتل ارزان، با سرویس دهی خوب و موقعیت مکانی عالی، هتل آریا بهترین انتخاب در شهر ارومیه است.

هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه

همچنین ببینید

با زیبایی های ایران آشنا شوید (۱۱)

کشور ایران با داشتن طبیعت بسیار زیبا و چهار فصل و همچنین تاریخ غنی خود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *