خانه / جهانگردی / برترین جزایر کارائیبی که همه گردشگران آنها را دوست دارند

برترین جزایر کارائیبی که همه گردشگران آنها را دوست دارند

برترین جزایر کارائیبی که همه گردشگران آنها را دوست دارند

شاید هیچ لذتی بالاتر از رفتن به یک سفر تفریحی به سمت نواحی گرمسیری کره زمین نباشد. اگر مقصدتان را یکی از جزایر کارائیبی (Caribbean) در نظر گرفته باشید این شانس را خواهید داشت که جزایر حیرت آور پر تعدادی را برای دیدن انتخاب نمایید.

وب سایت بیزینس اینسایدر به تازگی دست به رده بنده ۲۵ مورد از جزایر کارائیب زده، اما برگزیدن جزایری که باب طبع تمامی اقشار از گردشگر باشد اصلاً کار ساده ای نیست.

فرقی نمی کند که به دنبال میل کردن لذیذترین غذاها باشید یا اینکه از ماجراجویی های هیجان آور لذت ببرید و یا اینکه بیشتر به فکر کودکانتان باشید و به دنبال جایی باشید که آنها فعالیت های تفریحی بیشتری داشته باشند. در این مطلب برترین جزایر کارائیبی که مناسب تمامی سلیقه ها هستند انتخاب شده اند.
جزیره تورکس و کایکوس (Turks and Caicos)

حتماً سری به جزیره تورکس و کایکوس (Turks and Caicos) بزنید و چند روزی را در اقامتگاه هایی که برترین خدمات سلامتی و تناسب اندام را ارائه می کنند سپری نمایید.

بهترین سفر عاشقانه: جزیره سنت لوسیا (St. Lucia)

سَنت لوسیا پرطرفدارترین مقصد برای گذراندن یک ماه عسل در میان جزایر کارائیبی است. این جزیره پر از اقامتگاه های آرامی مثل جِید ماونتِین (Jade Mountain) و لادِرا ریزورت (Ladera Resort) است که میهمانان اتاق هایشان شرایط استفاده از استخرهای شنای اختصاصی و لذت بردن از مناظری خارق العاده را دارند.

این جزیره مهد چندین جنگل بارانی، مسیرهای ختم شونده به آبشار، باغ های سرسبز گیاه شناسی و چشمه های آب گرم است و علاوه بر اینها، کلی جاذبه دوست داشتنی دیگر را برای شما و عزیزتان تدارک دیده است.

بهترین سفر عاشقانه: جزیره سنت لوسیا (St. Lucia)

بهترین مکان برای خانواده ها: جزیره باهاماس (Bahamas)

باهاماس به ویژه برای ساکنان قاره آمریکا دسترسی آسانی دارد و تعداد زیادی از هتل های آن با ارائه خدمات کامل (all-inclusive)، هم پذیرای والدین و هم فرزندان آنها هستند تا از سفر خود بیشترین لذت را ببرند.

آتلانتیس (Atlantis) یکی از شناخته شده ترین موارد در این میان است که پارک آبی، آکواریوم، سالن سینما، باشگاه سرگرمی کودکان و هم اتاق بازی مخصوص به خودش را در اختیار میهمانان و فرزندانشان می گذارد.
بهترین مکان برای خانواده ها: جزیره باهاما (Bahamas)

بهترین برای غواصان: جزیره کوراسائو (Curacao)

با در اختیار داشتن بیش از ۴۰ ناحیه مناسب برای غواصی که ۶۵ نقطه منحصر به فرد را پوشش می دهند، جزیره کوراسائو مقصد شماره یک برای غواصان و شناگران ماهری است که در عمق کم یا زیاد به کاوش در زیر آب می پردازند.

غواصان علاقمند می توانند به گشت و گذار در دنیای اعجاب آور زیر آب و بازدید از لاشه یدک کشی به نام سوپریور پرودیوسِر (Superior Producer) بپردازند، پارک دریایی زیرآبی کوراسائو (Curacao Underwater Marine Park) را تماشا کنند و یا اینکه نگاهی هم به جنگل مشهوری به نام جنگل قارچی (Mushroom Forest) بیاندازند. این جنگل از پوشش مرجانی خاصی تشکیل شده که شباهت بسیاری به قارچ دارند.

بهترین برای غواصان: جزیره کوراسائو (Curacao)

بهترین برای علاقه مندات به غذا : جزیره آنگویلا (Anguilla)

مهم نیست که هدف شما فقط رسیدن به غذاخوری های خوش نام باشد یا اینکه مایل باشید فوت و فن داد و ستد را بهتر بیاموزد و در خیابان های شهر به دنبال غذاهای افسانه ای باشید. تمامی این اهداف را می توانید در همین جزیره آنگویلا دنبال کنید.

هتل کوزین آرت ریزویت (CuisinArt resort) در این جزیره قرار دارد و علاوه بر ارائه لذیذ ترین غذاها، کلاس هایی را هم برای آموزش آشپزی و امتحان کردن نوشیدنی برگزار می کند. رستوران های درجه یکی هم مثل دو کوزین (De Cuisine)، مشغول سرو غذاهایی از تازه ترین مواد اولیه محلی می باشند و در کنار آن، رستوران زنجیره ای اِسموکی آن دِ کُو (Smokey’s on the Cove)، به صورت باربیکو به طبخ و ارائه انواع برگرهای اشتها آور مشغول است.
بهترین برای علاقه مندات به غذا : جزیره آنگویلا (Anguilla)

بهترین برای لاکچری پسندها: جزیره سَن بارتِلِمی (Saint-Barthélemy)

سَن بارتِلِمی یا سَن بارتز (St. Barths)، یکی از جزایر کارائیبی فرانسوی زبان است که به لطف سواحل خیره کننده، بوتیک های خوش طراحی و غذاخوری های خاصش در بین پولدارها و افراد مشهور طرفدارهای زیادی دارد.

در اینجا می توان اغلب سلبریتی ها را سوار بر کشتی های تفریحی اختصاصیشان دید و این درحالی است که باشگاه هایی مثل باشگاه نیکی بیچ (Nikki Beach)، میزبان میهمانی هایی است که تا پاسی از شب طول می کشند. واحدهای اقامتی این جزیره شامل ویلاهایی که مناسب برگزاری جشن ها هستند و همینطور اتاق هایی که خدمتکار اختصاصی دارد می شوند.

بهترین برای لاکچری پسندها: جزیره سَن بارتِلِمی (Saint-Barthélemy)

بهترین برای طرفداران پر و پا قرص سلامتی: جزیره تورکس و کایکوس

در جزیره تورکس و کایکوس می توان هتل ها و اقامتگاه هایی را یافت که ارائه کننده درجه یک ترین خدمات سلامتی و تندرستی هستند. از این دسته موارد می توان به پَرِت کِی (Parrot Cay) و کومو شامب هالا ریتریت (Shambhala Retrea) و گانسِوورت تورکس و کایکوس (Gansevoort Turks and Caicos) اشاره کرد که هر سه مجهز به مرکز سلامتی و اسپای اِکس هِیل (Exhale Spa) هستند.

میهمانان این چنین هتل هایی می توانند از انواع ماساژهای تایلندی گرفته تا یوگای سانسِت را امتحان کرده و یا در وان های آب ژاپنی استراحت کنند و به ورزش پیلاتس مشغول شوند.
بهترین برای طرفداران پر و پا قرص سلامتی: جزیره تورکس و کایکوس

بهترین برای قایق سواری: جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands)

اغلب مسافران با استفاده از قایق به گردش و بازدید از جزایر مختلفی که در منطقه جزایر ویرجین بریتانیا وجود دارد می پردازند.

کشتی سواری هم امری مرسوم در این مکان است و یکی از بهترین راه ها برای تماشای جزایر کوچک تر مخفی مانده و سواحلی می باشند که در اطراف این جزایر قرار دارند. موارد بالا را که با ویژگی وزش دائمی باد ترکیب کنیم می توان گفت که بهشت قایق سواران را تدایی می کند.
بهترین برای قایق سواری: جزایر ویرجین بریتانیا (British Virgin Islands)

بهترین برای خرید کردن: جزیره سَن مارتِن (St. Martin/Sint Maarten)

به لطف سیاست های معافیت از پرداخت هزینه گمرک، خرید کردن به محبوب ترین تفریح برای گذراندن یک روز در اینجا تبدیل شده است. چه مایل به خرید لوازم آرایشی، جواهرات، انواع نوشیدنی، سیگار، لوازم الکترونیکی و یا حتی پوشاک گران قیمت باشید، از هر چیزی یک نمونه را می توانید در سَن مارتِن پیدا کنید.

مسافران می توانند به تحسین الماس و یاقوت هایی که در خیابان به فروش می رسند بپردازند و یا سری به مرکز خرید سَنت رُز شاپینگ مال (St. Rose Shopping Mall ) که در فیلیپس بِرگ (Philipsburg) واقع شده است بزنند.

بهترین برای خرید کردن: جزیره سَن مارتِن (St. Martin/Sint Maarten)

بهترین برای مسافرت مقرون به صرفه: جمهوری دومینیکن (Dominican Republic)

جمهوری دومینیکن میزبان هتل هایی است که خدمات کاملی ارائه می کنند و به صورت مداوم، پیشنهادهای ویژه بی نظیری را در قالب پکیج های مسافرتی معرفی می کنند.

تعداد بی شماری از این اقامتگاه ها را می توان در منطقه پونتا کانا (Punta Cana) و در استان پوئرتو پلاتا (Puerto Plata) پیدا کرد. هتل های این مناطق همه چیز را مثل ورزش های آبی، برنامه های سرگرم کننده شبانه و همچنین غذا و انواع نوشیدنی را به صورت یکجا در اختیار میهمانان خود قرار می دهند.

بهترین برای مسافرت مقرون به صرفه: جمهوری دومینیکن (Dominican Republic)

بهترین برای برای افراد مجرد: جزیره پورتوریکو (Puerto Rico)

شهر سان خوآن (San Juan) شب زنده داری های پر هیاهویی دارد و تمرکز ویژه ای بر روی تدارک هتل های عظیمی داشته که هر کدام، بارها و رستوران های اختصاصی خود را در اختیار داشته و محل ایده آلی برای برگزاری جشن خیابانی کایه سَن سِباستیَن (Calle San Sebastián) هستند.

توریست ها در این جزیره فرصت خواهند داشت تا در نقاطی که برنامه های سالسا و جاز لاتین اجرا می شود شرکت کنند و یا اینکه سری به باشگاه هایی مثل کلاب براوا (Club Brava) بزنند و از اجرای برنامه های زنده محلی و بین المللی در آن لذت ببرند.

 

بهترین برای برای افراد مجرد: جزیره پورتوریکو (Puerto Rico)

بهترین علاقمندان به موسیقی: جزیره جامائیکا (Jamaica)

به عنوان مهد اشخاصی همچون باب مارلی و سبک موسیقی رِگی، جامائیکا صحنه ای برای اجرای بهترین موسیقی های زنده ای که شامل سبک های سنتی و یا مدل های جدیدتری که امروزه به نام رِگی شناخته می شوند است.

چه به سمت یکی از سالن های کنسرت شهر بروید و یا اینکه ترجیح بدهید موسیقی دلخواهتان را در هنگام لم دادن کنار ساحل گوش کنید، در هر صورت اقامت لذت بخشی در جامائیکا خواهید داشت.

بهترین علاقمندان به موسیقی: جزیره جامائیکا (Jamaica)

بهترین برای افراد که بیرون از خانه را ترجیح می دهند: جزیره دومینیکا (Dominica)

به لطف زمین های آتشفشانی اش، دومینیکا پر از چشمه های آب گرم گوگرد دار، سواحل شنی سیاه رنگ و آب های ژئوتِرمال است که ارزش زیادی برای کاوش دارند.

می توان در زمین های این جزیره جنگل های بارانی، آبشارها و همینطور نقاط مساعدی برای غواصی را هم پیدا نمود. همه این ویژگی ها باعث شده تا نام اختصاری جزیره طبیعی (Nature Island) را به آن نسبت دهند.
بهترین برای افراد که بیرون از خانه را ترجیح می دهند: جزیره دومینیکا (Dominica)

بهترین برای پرسه زنی در ساحل: جزیره آروبا (Aruba)

سواحل جزیره آروبا به داشتن شن های سفید رنگ پودری و آب های شفاف زلالشان شهره عام و خاص هستند. آروبا با وسعت فضای زیاد و اقامتگاه های آرامش بخش خودش، جزیره ای ساحلی است که کامل ترین شرایط را برای کسب آرامش ایجاد می کند.

بسیاری از این سواحل دارای اقامتگاه ها، رستوران ها و غذاخوری های ساحلی هستند که موجب می شوند حتی یک قدم هم از کنار آب و ساحل دور نشوید. علاوه بر آن وزش متداوم بادها شرایطی عالی برای انجام ورزش کایتینگ که یکی از محبوب ترین فعالیت های ساحلی است را فراهم می کند.

بهترین برای پرسه زنی در ساحل: جزیره آروبا (Aruba)

بهترین برای جویندگان تاریخ: جزایر ویرجین ایالات متحده (US Virgin Islands)

جزایر ویرجین ایالات متحده در سال های ۱۶۰۰ میلادی قطب شناخته شده ای در حمل و نقل تجاری و خرید و فروش برده ها بوده است. این جزیره امروز خانه ای برای مکان های تاریخی مهمی مثل کلیسای سَنت توماس رِفورمد (St. Thomas Reformed Church) و پرستشگاه سَنت توماس (St. Thomas Synagogue) و همینطور قلعه هایی مثل قلعه کریستیِن وِرن (Fort Christiansvaern) است.

این امکان وجود دارد که از ویرانه های تولید قند و نیشکر بازدید نمایید و یا اینکه سری به نقطه ای مثل درِیکز سیت (Drake’s Seat)، جایی که نامش را از سِر فرَنسیس درِیک (Sir Francis Drake)، شخصی که گفته می شود از این جزیره به عنوان لنگرگاهی برای کشتی هایش استفاده کرده بزنید.

بهترین برای جویندگان تاریخ: جزایر ویرجین ایالات متحده (US Virgin Islands)

منبع: businessinsider


 

نوشته شده توسط : سایت توریستگاه

همچنین ببینید

گالاپاگوس

حقایق جالب درباره جزایر شگفت انگیز گالاپاگوس

حقایق جالب درباره جزایر شگفت انگیز گالاپاگوس جزایر گالاپاگوس درمیان غواصان به علت داشتن حیوانات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *