خانه / ترین ها / دیدنی ها / بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه فوریه

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه فوریه

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه فوریه

 

مکان های دیدنی برای سفر در ماه فوریه
تعطیلات کریسمس به تازگی تمام شده و تا تعطیلات تابستان هم زمان زیادی مانده است، در این بین ماه فوریه برای رفتن به یک تعطیلات بسیار مناسب می‌ باشد. کوتاه ‌ترین ماه سال زمان مناسبی برای کسانی است که می ‌خواهند با قیمت مناسب و جمعیت کم گردشگران مواجه شوند.
برای کسانی که هنوز به دنبال این هستند که با رفتن به یک تعطیلات، خستگی مربوط به سال ۲۰۱۷ را از خود دور کنند، راه ‌هایی بهتر برای گذراندن فوریه وجود دارد و لازم نیست حتما به یکی از سواحل آفتابی کارائیب سفر کنند یا یک سفر تفریحی برای تماشای ستاره‌ ها به کوه‌ های کلرادو بروند. علاوه بر اینها در ماه فوریه شما می ‌توانید باغ ‌های میوه سیسیل (Sicily) را ببینید که بوی پرتقال و لیمو در فضای آن به مشام می ‌رسد.
با تمرکز روی نقاط دیدنی و تاریخی، جنگل‌ های بارانی تاسمانی و اقامتگاه کوهستانی در عمان این لیست پیشنهادی سفرهای زمستانی ما شما را با بهترین و زیباترین دیدنی ‌های دنیا آشنا می ‌کند.
در نیم کره جنوبی در ماه فوریه فصل تابستان است. اما نقاط دیگر مانند هونولولو (Honolulu) و یوتا شمالی، از موج‌ های ۱۰متری گرفته تا خیابان‌ های خلوت، ماه فوریه تجربه‌ ای متفاوت برای شما به وجود خواهد آورد.
فرقی ندارد که به دنبال چه نوع سفری هستید. در این ۱۵ مقصد گردشگری که ما معرفی می ‌کنیم شما همه چیز اعم از هیجان و رضایت را تجربه خواهید کرد. خودتان را برای بزرگترین و بهترین سفرتان در فوریه آماده کنید.
هونولولو در هاوایی
 اگر از امواج کوتاه و سواحل آرام خسته شده اید، ماه فوریه زمان مناسبی برای گذارندن تعطیلات در اوآهو (Oahu) است. کسانی که در جست و جوی هیجان هستند به سواحل شمالی این مکان بروند تا امواجی به طول ۱۰ متر را ببینند، البته بهتر است فقط کسانی که موج‌ سوار حرفه ‌ای هستند به ورزش‌ هایی همچون موج‌ سواری بپردازند. باقی گردشگران هم می ‌توانند به تماشای وال‌ ها در دریای جنوب هونولولو مشغول شوند. در ماه فوریه شما می ‌توانید کوهولا (Kohola) را تماشا کنید که یک گونه از وال‌ های کوهان ‌دار هستند.
هونولولو در هاوایی
شهر سنگاپور در کشور سنگاپور
با پایان فصل باران ‌های موسمی، ماه فوریه زمان مناسبی برای سفر به کشور سنگاپور است. هتل ‌ها در این زمان از سال ارزان‌ تر هستند و قیمت آنها در حدود ۲۷۵ دلار می باشد درحالیکه در فصل‌ های پربازدید این نرخ به ۳۰۰ دلار هم می ‌رسد. همچنین ۱۶ فوریه زمان برگزاری یکی از مهم ‌ترین مراسمات چینی است که در آن فانوس‌ های نورانی، تزیینات رنگارنگ و غذاهای محلی خوشمزه در کوچه ‌ها و خیابان ‌ها به چشم می‌ خورد. در سفر به این مکان خودتان را برای خوردن غذاهای خوشمزه آماده کنید.
شهر سنگاپور در کشور سنگاپور
تاسمانی (Tasmania) در کشور استرالیا
فوریه در استرالیا یعنی تابستان و جزیره دور افتاده تاسمانی یکی از زیباترین و متنوع‌ ترین مناظر ممکن را به شما نشان خواهد داد. سواحل شنی، مزارع و جنگل‌ های بارانی بخشی از مناظری هستند که در سفر به تاسمانی مشاهده خواهید کرد. شما ممکن است بخواهید تعطیلات خود را به تماشای ساحل ۶۰۰ هزار هکتاری تاسمانی با حیواناتی همچون شیطان تاسمانی و کانگورو بگذرانید و یا به اقامتگاه ‌های لوکس تاسمانی همچون پام هاوس پوینت (Pumphouse Point) بروید که در کنار یک برکه و در نزدیکی هوبارت (Hobart) قرار دارد و در آنجا به طبیعت‌ گردی مشغول شوید.
تاسمانی (Tasmania) در کشور استرالیا
عمان
پروازهایی که به مقصد عمان انجام می ‌گیرند معمولا ارزان‌ تر از پاریس هستند و در عین حال مسافتی که طی می‌ کنید بیشتر است. در ماه فوریه کشور عمان، آب و هوای ملایم و مدیترانه‌ ای دارد. پیشنهاد می کنیم به شهر بندری مسقط (Muscat) بروید که پایتخت رویایی عمان است. در مسقط دو کاخ ۵۰۰ ساله پرتغالی، یک سالن اپرای سلطنتی و یک مسجد با گنبدی به ارتفاع ۵۰ متر وجود دارد. برای دیدن دیگر جاذبه ‌های عمان دو ساعت به غرب مسقط برانید و در یکی از هتل‌ های آناتارا (Anantara) در منطقه جبل اخضر(Al Jabal Al Akhdar)  اقامت کنید که در ارتفاع ۲۰۰۰ متری در کوهستان‌ ها واقع شده است.
عمان
لوس کابوس (Los Cabos) در کشور مکزیک
زمانی‌ که آمریکایی‌ ها می ‌خواهند از سرمای آمریکا به سمت جنوب بروند و تعطیلات خود را در آب و هوای گرم‌ تری سپری کنند معمولا به سن خوزه دل کابو (San Jose del Cabo) می‌ روند که دسترسی به آن نسبتا راحت هم می ‌باشد. این شهر ساحلی با ساختمان ‌ها و گالری‌ های دیدنی به اندازه کافی مکان ‌های دیدنی، کافه و رستوران و فروشگاه دارد که شما را سرگرم کند. به خصوص در ویدانتا لوس کابوس (Vidanta Los Cabos) همه این‌ ها را می‌ توانید بیابید، اخیرا در این منطقه یه کافه و دو رستوران جدید هم باز شده است. با تاریک شدن هوا شهر همچنان در جنب و جوش است و شما می ‌توانید بعد از غروب آفتاب هم به خوش گذرانی و گشت و گذار مشغول باشید.
لوس کابوس (Los Cabos) در کشور مکزیک
بیور کریک (Beaver Creek) در ایالت کلورادو
برای کسانی که به اسکی علاقه دارند یا کسانی که زیاد اهل ورزش نیستند بیو کریک مقصد مناسبی برای سفر در ماه فوریه می ‌باشد. بیور کریک از وایل (Vail) کوچکتر و آرام تر است و این شهر کوهستانی بیشتر تمرکز خود را روی فعالیت‌ هایی غیر از اسکی گذاشته است. اقامتگاه ریتز کارلتون بچلور گالچ (Ritz Carlton Bachelor Gulch) به گردشگران اجازه می ‌دهد که همه زیبایی‌ های برف را از درون اقامتگاه ببینند. برای مثال آنها می ‌توانند به مرکز اسپا بروند یا به یکی از کابین‌ های تاریخی هتل مراجعه کنند که متعلق به سال ۱۹۰۰ میلادی می‌ باشد. همچنین اکنون میهمانان به صورت خصوصی می‌ توانند برای خوردن شام این مکان را کرایه کنند. از سوی دیگر در هنگام شب نیز گردشگران می ‌توانند با راهنما به تور گردشگری بروند. تماشای راه شیری بر فراز این شهر کوهستانی بسیار دیدنی است.
بیور کریک (Beaver Creek) در ایالت کلرادو
آنتیگوآ (Antigua)
امروزه سفر به آنتیگوآ، این جزیره مرجانی در نزدیکی کارائیب راحت‌ تر از گذشته است. سفرهای هوایی به صورت مستقیم از فرودگاه جان کندی صورت می‌ گیرد و در ماه فوریه این پروازها ارزان ‌تر می ‌شوند و چیزی در حدود ۲۷۰ دلار هستند. پروازهای جدیدی از تورنتو و مونترال هم صورت می‌ گیرد. یک کولاک نا به هنگام هم نمی ‌تواند سفر شما را خراب کند. اقامتگاه‌ هایی همچون سنت جیمز کلاب (St James Club)، اسپا و اقامتگاه وراندا (Verandah Resort & Spa) و پاین اپل بیچ کلاب (Pineapple Beach Club) خدماتی با عنوان محافظت از کولاک‌ های زمستانی دارد که به گردشگران اجازه می‌ دهد روزهایی که سفرشان به خاطر کولاک عقب افتاده را در هتل جبران کنند و اقامت بیشتری در آن داشته باشند.
آنتیگوآ (Antigua)
سیسیلی (Sicily) در کشور ایتالیا
سیسیلی را به علت پرتقال‌ ها و لیموهایش می‌ شناسند. اگر در ماه فوریه به سیسیل سفر کنید می ‌توانید بازار میوه‌ های رنگارنگ در غرب جزیره را ببینید. به ندرت در سیسیل برف می ‌بارد و دمای هوا اغلب متعادل است اما این موضوع مانع از سفر گردشگران و اقامت در ویلاهای لوکس سیسیل، بازی در زمین ‌های گلف و رفتن به اسپای ۴۳ هزار هکتاری وردورا (Verdura) نمی ‌شود. وردورا در میان تپه‌ های سرسبز و باغ ‌های زیتون واقع شده است. در عین حال زمستان زمان برگزاری فستیوال ‌ها در این جزیره می ‌باشد. فستیوال شکوفه بادام (Almond Blossom) و کارناوال شیاکا (Carnival of Sciacca) که قدیمی ‌ترین فستیوال‌ سیسیل است در ماه فوریه برگزار می ‌شوند.
سیسیل (Sicily) در کشور ایتالیا
کی وست (Key West) در ایالت فلوریدا
اگر به آب و دریا علاقه دارید کی وست را مقصد بعدی سفرتان قرار دهید. ماه فوریه در کی وست ترکیبی از آسمان تمیز، آب‌ های آرام و طلوع زیبای خورشید بر فراز یکی از مخفیگاه‌ های مورد علاقه ارنست همینگوی است. این روزها تورها و هتل‌ ها گردشگران را تشویق می‌ کنند که به کی وست سفر کنند و از آب‌ ها و دیدنی ‌های این جزیره دیدن کنند. در اقامتگاه اوشن اج (Oceans Edge Resort) و در جزیره استاک (Stock Island) میهمانان می‌ توانند با دلفین ‌ها و لاک پشت‌ ها غواصی کنند. ورزش‌ های دیگری همچون قایق سواری و قایق پارویی تا جت اسکی و غواصی در این جزیره یافت می ‌شود.
کی وست (Key West) در ایالت فلوریدا
نیوپورت (Newport) در رود آیلند (Rhode Island)
اگر فکر می ‌کنید نیوپورت که زمانی محل زندگی خاندان ‌های آستور  (Astors)و وندربیلت (Vanderbilt) بوده فقط در تابستان ارزش سفر را دارد، دوباره فکر کنید. این شهر ساحلی به علت عمارت‌ هایش که مربوط به عصر طلایی آمریکا می ‌باشد و اجراهای زنده موزیکش معروف است. فصل زمستان زمان مناسبی برای سفر به نیوپورت می ‌باشد خصوصا در اواسط فوریه که کنسرت ‌ها و بازی‌ های ساحلی زیادی در نیوپورت برگزار می ‌شود. زمانی که از گشت و گذار خسته شدید در اقامتگاه گرم گریس وندربیلت (Grace Vanderbilt) به نوشیدن اسمورز (S’mores) و هات تادی (Hot Toddy) مشغول شوید.
نیوپورت (Newport) در رود آیلند (Rhode Island)
سالت لیک سیتی (Salt Lake City) در یوتا
تابستان اوج سفرهای گردشگران به سالت لیک سیتی است و باید بدانید که زمستان در این شهر خلوت می ‌باشد. کسانی که به ورزش‌ های زمستانه علاقه دارند در این مکان از تنوع و در دسترس بودن ورزش‌ ها خوشحال خواهند شد. همچنین پارک المپیک یوتا مکان مناسبی برای انجام این ورزش‌ ها است و در این پارک ممکن است ورزشکاران المپیکی مشهوری همچون سارا هندریکسون (Sara Hendrickson) و تد لیگتی (Ted Ligety) را ببینند. در ماه فوریه گردشگران ممکن است بتوانند که اسکی در مرکز شهر را هم تجربه کنند! حتی خرید کردن در مرکز خرید سیتی کریک (City Creek Center) در هوای سرد هم لذت ‌بخش می ‌باشد و در زمستان یک سقف متحرک روی این مرکز خرید را می‌ پوشاند تا داخل آن گرم شود و یک آبنمای مصنوعی در آن وجود دارد که هم آب و هم آتش را به هوا پرتاب می کند.
سالت لیک سیتی (Salt Lake City) در یوتا
همیشه ارزش این را دارد که به این بخش جدید از مدیترانه سفر کنید. یک منطقه وسیع با آفتاب فراوان که وسعتی به اندازه ۱۰ کشور را دارد. در وسط زمستان هم قبرس مقصد مناسبی برای سفر است. کشور قبرس متشکل از تعداد زیادی جزیره کوچک و بزرگ و یک قلعه هزار ساله در میان صخره ‌ها می ‌باشد و در سال ۳۲۰ روز آفتابی دارد. برای کسانی که به ویتامین دی علاقه دارند سفر به ساحل طلایی (Golden Beach)، یک ساحل وسیع و دنج با شن ‌های تمیز را پیشنهاد می ‌کنم.
قبرس
هاربین (Harbin) در کشور چین
زمانی که صحبت از فستیوال‌ های زمستانه می‌ شود هیچ کجا قابل رقابت با فستیوال یخ هاربین نیست. سنت دیرینه کنده کاری روی یخ به خاندان چینگ (Qing) باز می ‌گردد. در آن زمان ماهیگیرها از رودخانه سونگ هوا (Sunghua) یخ استخراج می‌ کردند تا در آنها فانوس کنده کاری کنند. هر زمستان هنرمندان محلی یک شهر یخی با ساختمان ‌هایی به ارتفاع ۴۵ متر می ‌سازند که به رنگ‌ های مختلفی نورپردازی شده است. تورهای زیادی توسط کمپانی ‌هایی همچون اینترپید تراول (Interpid Travel) به این فستیوال می ‌آیند. آنها در کنار فستیوال به ورزش‌ هایی همچون هاکی و ورزشی به نام گلف روی یخ نیز می‌ پردازند.
هاربین (Harbin) در کشور چین
نیواورلئان (New Orleans) در لوئیزیانا (Louisiana)
با سیصدمین سالگرد نیواورلئان در سال ۲۰۱۸، فستیوال ماردی گرا (Mardi Gras) با شکوه بیشتری برگزار خواهد شد. علاوه بر این فستیوال که در ۱۳ فوریه است، سیصدمین سالگرد با رویداد های جالبی همچون اپرای چینی، اجرای باله توسط یک کمپانی بین المللی و با بیش از ۵۰ رقصنده انجام خواهد گرفت. زمانی که به این شهر سفر کردید برای اقامت به هتل ناپسی (Nopsi Hotel) بروید، این بوتیک هتل در نزدیکی محله فرنچ کوارتر (French Quarter) قرار گرفته که یک استخر در پشت بام این هتل وجود دارد.
نیواورلئان (New Orleans) در لوئیزیانا (Louisiana)
منهتن بیچ (Manhattan Beach) در ایالت کالیفرنیا
در جنوب سنتا مونیکا (Santa Monica) یک ساحل آرام انتظار شما را می ‌کشد. در مرکز شهر مکان ‌های دیدنی و گردشگری خانوادگی همچون رستوران‌ های شبانه روزی کتل (The Kettle) وجود دارد. در فصل‌ های خلوت همچون فصل زمستان مسیر دوچرخه سواری ساحلی نزد گردشگران محبوب است. در این فصل وست دریفت (Westdrift)، یک هتل لوکس جدید با اتاق ‌های مجهز و یک زمین گلف، به دوستداران سواحل آفتابی دلیل بیشتری برای سفر به منهتن بیچ می ‌دهد.
گردشگری
نکات کلیدی: گردشگری , سفرهای گردشگری , گردشگری در ایران , گردشگری در خارج از ایران , گردشگری در کشور های دنیا , بهترین مقاصد گردشگری

همچنین ببینید

روستای مصر

روستای مصر روستای مصر در 45 کیلومتری شرق شهرستان جندق و در 30 کیلومتری شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *