خانه / ترین ها / زیباترین سواحل صورتی دنیا

زیباترین سواحل صورتی دنیا

در ذهن خود ساحل زیبایی را مجسم کنید که در کنار آبهای فیروزه ای گسترده است. حتما یک ساحل با ماسه های طلایی زیبا در ذهن شما نقش بسته است. اما آن را با ماسه صورتی تصور کنید. اگر نمی توانید تصاویر زیر را از زیباترین سواحل صورتی دنیا ببینید:

Elafonisi یک جزیره یونانی در جنوب جزیره کرت و یکی از نقاط زیبا و کمتر شناخته شده دنیاست. در بعضی از مواقع سال می توان از آب های کم عمق پباده عبور کرد و به این جزیره رسید که پوشیده از ماسه صورتی است و آن را برای بچه ها ایده آل می سازد. بعضی از قسمت های این جزیره نیز صخره ای است.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

جزیره ایتالیایی بودلی در مجمع الجزایر مادالنا قرار گرفته است. Spiaggia Rosa به معنی ساحل صورتی است و این ساحل یکی از زیباترین سواحل صورتی دنیاست. روزن داران و دیگر میکروارگانیسم ها با امواج به این ساحل کشیده شده و در همه جا پخش هستند. رنگ صورتی این ساحل با صخره های آهکی هماهنگی زیادی دارد.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

کومودو یکی از ۱۷۵۰۸ جزیره ای است که با هم اندونزی را تشکیل می دهند و همچنین بخشی از پارک ملی معروف کومودو نیز است. این جزیره علاوه بر اینکه زیستگاه بزرگترین مارمولک دنیاست ویژگی منحصر به فرد دیگری هم دارد و آن ساحل صورتی است. این ساحل از صخره ها پر شده و در زیر آب مرجان وجود دارد.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

برمودا منطقه ای در شمال اقیانوس اطلس است که به انگلستان تعلق دارد. چند جزیره شگفت آور در این منطقه وجود دارد که یکی از معروف ترین آنها Horseshoe می باشد. هلال بزرگی از ماسه صورتی که پوشیده از تکه های مرجان و صدف است.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

جزیره سانتا کروز جزیره کوچکی در شهر زامبوانگا در فیلیپین است که به خاطر ساحل صورتی و قرمز شهرت دارد. یکی از منحصر به فرد ترین سواحل دنیا و تنها ساحل صورتی فیلیپین رنگ کمیاب خود را از مرجان های لوله ارگی قرمزی گرفته که طی میلیون ها سال فرسایش با ماسه ها مخلوط شده اند.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

باربودا یکی از جزایر دوقلوی “باربودا و آنتیگوا” می باشد که در میان دریای کارائیب و اقیانوس اطس قرار گرفته اند. ساحل غربی باربودا ساحلی بسیار بلند و به رنگ صورتی است و با سیلی از پوسته های لطیف صدف و حلزون پوشیده شده که با ماسه سفید ترکیب شده اند.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

در قسمت های خالی از سکنه جزیره کرت، تالاب Balos قرار دارد. این تالاب که به موازات ساحل قرار دارد بخش هایی از ساحل را به رنگ صورتی درخشانی در آورده که در اثر میلیون ها پوسته شکسته صدف ایجاد شده است.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

ساحل Tangsi یا ساحل صورتی در جزیره لومبوک با رنگ منحصر به فرد این ساحل را از دیگر سواحل دنیا متمایز می کند. این ساحل که رنگ خود را از صخره های مرجانی می گیرد مکانی دور افتاده و نسبت به سواحل صورتی خلوت تر است. همچنین چشم اندازی فوق العاده دارد.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

جزیره Bonaire یکی از خوش منظره ترین جزایر دنیاست. این جزیره رنگ صورتی شگفت آور خود را از پوسته ساییده شده میلیون ها روزن دار صورتی گرفته است. این جزیره جای بسیار خوبی برای ورزش های آبی است.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

احتمالا این ساحل معروف ترین ساحل صورتی دنیاست. ماسه ها کاملا صورتی هستند. هر گرم از این ماسه ها صدها موجود زنده و بیشتر از آن پوسته های مرده را در خود دارد.

زیباترین سواحل صورتی دنیا

منبع: wonderslist

 

نوشته شده توسط : سایت لست سکند

همچنین ببینید

بوستان نهج البلاغه

بوستان نهج البلاغه

بوستان نهج البلاغه سلام به همه خوبان سایت سفرنامه یکی از مکان های تفریحی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *