خانه / سفرنامه / سفرنامه پوکت (سفر به پوکت روز ششم)

سفرنامه پوکت (سفر به پوکت روز ششم)

سفر به پوکت روز ششم

صبح آماده شدیم و خواستیم از اتاق بیرون بریم که چشمم به پنجره افتاد و دیدم بارون خیلی شدیدی در حال بارش هست. بعد از صرف صبحانه در لابی بودیم و منتظر که دیدم موبایلم زنگ میخوره جواب دادم دیدم از طرف شرکتی هست که تور جیمز باند رو برگزار میکنه و گفتند با توجه به وضع هوا کشتیها اجازه ندارن از اسکله خارج بشن و تور کنسل و به فردا موکول شده یک کم پکر شدیم اما بانو گفت خیلی هم خوب شد چون تو این هوا  اصلاً نمیتونستیم جایی رو ببینیم. به اتاق برگشتیم و داشتم توی اینترنت جستجو میکردم که چشمم به بازار اوتلت پریمیوم افتاد که نوشته بود برندهای مختلف اونجا جنسهای حراجی دارند تا ساعت ۱۱ توی بازار جانگسیلون میچرخیدیم تا اینکه دیدیم باران بند اومده و هوا هم آفتابی شده پس یه توک توک گرفتیم با ۴۰۰ بات و پیش بسوی Premium Outlet .

مغازه های مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت واقع در جاده بایپس، لباس و وسایل ورزشی مارک دار با قیمت های مقرون به صرفه را به فروش می رسانند. به غیر از مارک ها و برند های تایلندی، برخی برندهای تجاری بین المللی مثل لاکوست، گای لاروش، هوش پاپی، برادران وارنر، پیر کاردین، لی، آدیداس، و نایک را با تخفیف ۷۰% عرضه می دارند.

راستش راه دور بود در مسیرمون روی GPS  که نگاه میکردم سنترال فستیوال و یه بازار دیگه بنام تسکو  Tesco هم نزدیکمون بود. حسابی خسته شده بودیم اما وقتی وارد بازار شدیم خستگی از تنمون در اومد تمام برندهای معروف کفش اونجا نمایندگی داشتن و از ۳۰ تا ۸۰درصد تخفیف بود که Reebok  و Nike  آفرهاشون بهتر از بقیه بود، بهترین خریدهامون در طول سفر برای کفش بود اون هم در این بازار و خوشحالتر از همه بانو که یک کفش رو که میخواست توی جانگسیلون با قیمت ۸۰۰هزارتومان به پول خودمون بخره و همون کفش رو دید که ۷۰درصد تخفیف خورده. تا ساعت ۵ اونجا بودیم و یک تاکسی گرفتیم و بسمت بازار تسکو لوتوس حرکت کردیم

توی تسکو لوتوس همه چیز پیدا میشه از لباس تا جواهرات و میوه و غیره کمی خرید کردیم من هم آووکادو خریدم

خیلی باحال بود و پیاده به سمت Big C   و سنترال فستیوال رفتیم و بانو کمی خرید کرد. شب شده بود که به پاتونگ و هتل برگشتیم.