خانه / سفرنامه / سفرنامه پوکت (سفر به پوکت روز چهارم)

سفرنامه پوکت (سفر به پوکت روز چهارم)

سفرنامه پوکت (سفر به پوکت روز چهارم)

سفرنامه پوکت روز چهارم

 صبح از هتل با یه  توک توک به توافق رسیدیم که ما رو به پوکت و مرکز خرید سنترال فستیوال Central festival  به مبلغ ۳۰۰ بات ببره،  راه افتادیم و تقریباً ۴۰ دقیقه تو راه بودیم تا رسیدیم.

سفرنامه پوکت
سفرنامه پوکت

سفرنامه پوکت
سفرنامه پوکت

توی سنترال فستیوال برندی که بیش از همه توجه بانو رو به خودش جلب میکرد H&M بود که در دوطبقه قرار داشت و از تنوع خوبی هم برخوردار بود هر چند که به نسبت شعبه های استانبول اجناسش دو تا سه برابر بود، اما به هر صورت قیمتهاش از جانگسیلون بهتر بود البته نکته ای که باید بگم توی پوکت اغلب فروشگاهها برند هستند و قیمتها بالا و بیشتر افرادی که به پوکت میان حدفشون بیشتر آرامش واستراحت هست  تا خرید. از سنترال فستیوال که بیرون بیاید یه شعبه بزرگ Big C هست

سفرنامه پوکت
سفرنامه پوکت

که مثل فروشگاه شهروند خودمون هست در فاصله حدود ۵۰۰ متری اونجا قرار داره که قسمت لباسش قیمتهای خوبی داشت البته این رو اضافه کنم که همشون برندهای تایلندی. یکی دوباری در مسیر Big C به سنترال فستیوال در رفت و آمد بودیم و نهار هم  KFC خوردیم که بد نبود.

سفرنامه پوکت
سفرنامه پوکت

با مقدار زیادی خرید، تنی خسته و جیبهایی خالی در ساعت ۹ شب به سمت هتل به راه افتادیم، وسائل رو توی هتل گذاشتیم و به سمت مرکز foot massage  حرکت کردیم. بعد از ماساژ، شام و سپس هماهنگی جهت تور جزیره  Phi Phi برای فردا.

 

 

نوشته شده توسط : وبلاگ سفرنامه

همچنین ببینید

سفرنامه هند

سفر معنوی هندوستان

سفر معنوی هندوستان     قسمت اول (سفر به درون یا بیرون!) تا جایی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *