خانه / سفرنامه داخلی / جاذبه های گردشگری تهران / مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

تهرانگردی:مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

 

یکی از تفریحات مرسوم در سراسر دنیا گشت و گذار در مراکز خرید است.این مراکز خرید می تواند پاساژهای بزرگ و شیک باشد و یا بازارهای سنتی،اما در هر صورت تماشای فروشگاهها و خرید بالاترین لذت به حساب می آید.اگر در برنامه ی تهرانگردی خود به دنبال یک مرکز خرید متنوع و البته بسیار شیک هستید مرکز خرید پالادیوم در زعفرانیه را معرفی می کنیم.

تهرانگردی مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

تهرانگردی مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه

وقتی به مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه قدم می گذارید باید خود را برای قیمتهای بالای اجناس آماده کنید،اینجا کلکسیونی از برندهای مطرح دنیا گرد هم آمده اند تا شما از تماشا و البته خریدشان لذت ببرید.
شهر تهران مملو از مراکز خرید کوچک و بزرگی است که برخی با ساختار متفاوت مقصد مناسبی برای گردشگری در شهر به حساب می آیند. باید گفت هر روز به تعداد این مراکز خرید افزوده می شود و گاهی رد پای سرمایه گذاران خارجی را می توان پیدا کرد.مرکز خرید پالادیوم هم که چند سالی است افتتاح شده است یکی از شیک ترین مراکز خرید تهران به حساب می آید که در محله ی زیبای زعفرانیه چشم نوازی می کند.
در محله ی زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی،بعد از میدان الف ساختمان چندین طبقه و شیک مجموعه به چشم می خورد.
مرکز خرید پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰.۰۰۰ و زیربنای ۱۰۰.۰۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه در ضلع جنوبی، ۱۱ طبقه در ضلع شمالی و ۶ طبقه زیر همکف یک مجموعه ی کامل و عظیم بسیار شیک به حساب می آید که خدمات متنوعی را یک جا ارائه می دهد.
این مجموعه دارای بیش از ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی،تعداد ۲۵ رستوران، کافی‌شاپ و فودکورت در فضایی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع،سوپرمارکت با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع،سالن ورزشی و استخر با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع،تعداد ۱۰۰۰ واحد پارکینگ در ۶ طبقه،تعداد ۲۰۰ واحد انباری و فضای اختصاصی آماده‌سازی و پشتیبانی واحدهای غذایی است.
با این تفاسیر می توان گفت پالادیوم یک مجموعه ی کامل برای خرید و تفریح در تهران است که باید با جیب پر از پول قدم به آن نهاد. وارد مجموعه که شوید با کلکسیونی از برندهای مطرح روبه رو می شوید که در میان آنها انواع پوشاک ورزشی، آرایشی، بهداشتی و زیبایی، جواهرات، مبلمان و دکوراسیون، زیورآلات و وسایل تزئینی، کیف و کفش، لوازم جانبی پوشاک و عینک به چشم می خورند.همه ی اینها در فضایی بسیار لوکس گردهم آمده اند تا پالادیوم به پاتوقی برای ثروتمندان شهر بدل شود.

منبع : سایت ایرانگردی

همچنین ببینید

بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس و جاهای تفریی و تاریخی با عکس جنوب کشور ایران سرتاسر زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *