خانه / ترین ها / معرفی مراکز لوکس خرید در تهران

معرفی مراکز لوکس خرید در تهران

معرفی مراکز لوکس خرید در تهران

مرکز خریدهای امروزی دیگر فقط جایی برای خرید مایحتاج روزانه نیستند. با وجود انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و سالن‌های تئاتر و سینما، مردم علاوه بر خرید، برای وقت‌گذرانی، قرارهای دوستانه و کاری و تماشای فیلم در سینما و… نیز به مراکز خرید می‌روند. در این متن به آن دسته از مراکز خرید تهران می‌پردازیم که هرچیزی را در نهایتِ کیفیت و تجمل ارائه می‌کنند؛ مراکزی که هم برای خریدهای سطح بالا مناسب‌اند و هم رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایشان برای تحت تاثیر قرار دادن طرف مقابل در قرارهای کاری و دوستانه، مناسب‌اند.
مجتمع تجاری سام سنتر
مجتمع تجاری سام سنتر، یک مرکز خرید ۹ طبقه‌ی لوکس در شمال تهران است که مجموعه‌ای از برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و ایرانی در آن گرد هم جمع شده‌اند. اولین فروشگاه برندِ مشهور مون‌بلان که طراح و سازنده‌ی عینک آفتابی، قلم، جواهرات، محصولات چرمی و عطر است، در این مرکز خرید افتتاح شد. علاوه بر مون‌بلان، برندهای مشهور دیگری مانند چروتی، شوپارد، بولگاری و… را نیز در سام‌سنتر پیدا خواهید کرد. تمام فروشگاه‌های این مرکز خرید در طبقات اول و دوم قرار دارند و از طبقه‌ی سوم تا هفتم آن پارکینگ است. رستوران‌های لوکس طبقه‌ی نهم این مجموعه نیز محل خوبی برای لذت بردن از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و برگزاری جلسه‌های کاری است.

 مجتمع تجاری سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر

 مجتمع تجاری سام سنتر تهران

مجتمع تجاری سام سنتر

 مجتمع تجاری سام سنتر تهران

مجتمع تجاری سام سنترم

نشانی : ابتدای خیابان فرشته , مجتمع تجاری سام سنتر


مرکز خرید پالادیوم
پالادیوم در خیابان زعفرانیه با معماری خاص، پاتوق خرید و وقت‌گذرانی مردم تهران است. این مرکز خرید درمجموع ۱۵۰ واحد تجاری دارد و تعداد زیادی از برندهای معتبر را یک جا گردهم آورده است. سواروسکی، جیوکس، منگو و اسکچرز ازجمله برندهای حاضر در این مجتمع تجاری‌اند. پالادیوم علاوه بر فروشگاه، سالن ورزشی و استخر نیز دارد. فودکورت طبقه‌ی آخر پالادیوم با ۲۵ رستوران و کافی‌شاپ جای خوبی برای استراحت و صرف غذاست.

 مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

نشانی: خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مجتمع تجاری پالادیوم

حتما بخوانید:  نقشه توریستی استانبول

مرکز خرید مدرن الهیه
مرکز خرید مدرن الهیه در ساختمانی ۱۱طبقه در انتهای بلوار آفریقا(جردن) و در نزدیکی بزرگراه مدرس قرار دارد. تنها دو طبقه‌ از این یادزه طبقه به فروشگاه و مرکز تجاری تعلق دارد که بیشترشان به فروش پوشاک می‌پردازند و باقی فروشگاه‌ها به فروش عطر، ساعت، لوازم آرایش، لوازم ورزشی، شکلات دست‌ساز و… اختصاص دارند. برندهای استفانو ریچی، لامبرود دپارک، مونت کارلو، رد والنتینو، پرومُد و… از جمله برندهایی‌اند که محصولات‌شان را در این مرکز خرید پیدا خواهید کرد.طبقه‌ی رویال مجتمع مدرن الهیه در طبقه‌ی پنجم این مرکز خرید به تازگی افتتاح شده و شامل چند بوتیک، جواهرفروشی، کافی‌شاپ و رستوران لوکس با محیطی جذاب است.بازدیدکنندگان می‌توانند در رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید استراحت کنند و غذا بخورند. همچنین پارکینگ این مرکز خرید با ۱۷۵ جای پارک خودرو خیال بازدیدکنندگان را بابت پیدا کردن جای پارک در منطقه‌ی جردن راحت کرده است.

 مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

 مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

 مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

 مرکز خرید مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه

نشانی: الهیه، بلوار آفریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار


دپارتمان سنتر روشا
دپارتمان استور روشا اولین فروشگاه بدون مرز ایران است. بدون مرز به این معنی که برخلاف سایر مراکز خرید، بین فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیواری وجود ندارد. تعداد زیادی از برندهای دنیا در روشا دور هم جمع شده‌اند و خریداران می‌توانند از بین این برندها، کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند.دپارتمان استور روشا در یک ساختمان ۱۷طبقه قرار دارد که چهار طبقه‌ی آن فروشگاه است و ده طبقه‌ی آن پارکینگ است و نگرانی خریداران این مرکز خرید برای پیدا کردن جای پارک رفع شده است. چهار طبقه‌ی فروشگاه این مرکز خرید به این صورت تعریف شده است: طبقه‌ی GF به عطر و ادکلن و محصولات آرایشی، طبقه‌ی G به پوشاک و کفیف‌وکفش بانوان، طبقه‌ی اول به پوشاک و کیف‌وکفش آقایان و کودکان، و طبقه‌ی دوم به بعد به لباس و لوازم ورزشی اختصاص دارد.مانند دیگر مراکز خرید، در بخشی از این مرکز خرید لوکس و سطح بالا، رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند که محل دنج و خوبی برای استراحت، صرف غذا و برگزاری قرارهای دوستانه و کاری هستند.

 دپارتمان سنتر روشا

دپارتمان سنتر روشا

 دپارتمان سنتر روشا

دپارتمان سنتر روشا

 دپارتمان سنتر روشا

دپارتمان سنتر روشا

نشانی: خیابان نیاوران، تقاطع عمار و فرمانیه


مرکز خرید الماس ایران
این مرکز خرید بزرگ در شمال شرق تهران نیز ازجمله مراکز لوکس تهران است. اگر زیاد در بند قیمت نیستید و دنبال کالاهای لوکس و باکیفیت می‌گردید، مرکز خرید الماس با تعداد فروشگاه‌های برندهایی که در خود جای داده، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برندهایی مانند آدیداس، برشکا، مون‌بلان، بنتون، گپ، سیسلی، منگو و فروشگاه‌های ساعت‌های لوکس و… را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.دور تا دور محوطه‌ی بیرونی این مرکز خرید را رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها فرا گرفته‌اند. این مرکز خرید علاوه بر رستوران و کافی‌شاپ و سوپرمارکت بزرگ شهروند، پارکینگی هم با ظرفیت بالا دارد.

نشانی : بلوار ارتش (ضلع شمالی بزرگراه امام علی) مینی سیتی، خیابان نیروی زمینی، مرکز خریدایرانیان


اسکای سنتر
برای رسیدن به اسکای سنتر باید کمی بیشتر از مرکز تهران دور شد. این مرکز خرید نوساز و لاکچری در لواسان قرار دارد و مشتریان مخصوص به خودش را دارد؛ ییلاق‌نشینان تهران. اسکای‌سنتر با معماری کلاسیک و بسیار مجلل، پاتوق برندهای معتبر و معروف است و اگر همزمان بخواهید هم از هوای ارتفاعات اطراف تهران لذت ببرید و هم خرید کنید، محل بسیار مناسبی است. علاوه بر حضور برندهای معتبر، این مرکز خرید لوکس به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، چشم‌انداز بی‌نظیری به سد لتیان و طبیعت اطرافش دارد. مانند دیگر مراکز خرید، در اسکای سنتر هم رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد و با وجود پارکینگ پرظرفیتش مشکلی برای جای پارک نخواهید داشت.

 اسکای سنتر

اسکای سنتر

 اسکای سنتر

اسکای سنتر

نشانی: لواسان، بلوار امام خمینی

نویسنده : امین پارسی

منبع سایت جهانگرد

همچنین ببینید

پارک قیطریه

جاهای دیدنی تهران در پاییز

جاهای دیدنی تهران در پاییز جاهای دیدنی تهران در پاییز شاید زیاد نباشد ولی سر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *