خانه / سفرنامه داخلی / جاذبه های گردشگری یزد / معرفی هتل ارگ جدید یزد

معرفی هتل ارگ جدید یزد

معرفی هتل ارگ جدید یزد

 

سرزمین ایران بهشت گردشگری است، اگر بخواهید سواحل رویایی با جنگلهای سرسبز و بکر را تماشا کنید، می توانید به شمال کشور سفر کنید. اگر دلتان هوای کویر و آسمان صاف و پررمز و راز آنرا کرده باشد، مناطق کویری مانند کویر مصر و مرنجاب انتخاب شما است. اگر دلتان طبیعت بکر با آبشارها و دریاچه های رویایی بخواهد، باید به استان لرستان سفر کنید. اگر دلتان شهرهای مدرن تر بخواهد تبریز و ارومیه انتخاب شما است و اگر شهرهای باستانی با محله های کاه گلی بخواهد، کاشان، یزد، اصفهان و شیراز انتخاب شما است. تنها هدفتان را مشخص کنید و با رزرو هتل راهی سفری پر بار در ایران عزیزمان بشوید.
قطعا یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی کشور برای افراد اهل شهرهای تاریخی با حال و هوای کویری، شهر یزد است. در سفر به یزد با رزرو هتل ارگ جدید یزد می توانید از بودن در سرزمینی کویری با آثار باستانی بیشمار نهایت لذت را از آن خود بکنید.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

معرفی هتل ارگ جدید یزد

در سفر به شهر یزد باید بدانید به شهری سفر می کنید که در تمیزی حرف اول را می زند. این شهر دارای محله های قدیمی با خانه های کاهگلی است. بادگیرها در این شهر جز جذاب ترین جاذبه های شهر محسوب می شوند، باید بادگیرها را از نزدیک ببینید و به نبوغ گذشتگان بیش از پیش اعتقاد پیدا کنید. در این شهر کویری باید از میدان امیر چخماق، مسجد جامع یزد، خانه ی لاریها، آتشکده زرتشتیان، دخمه زرتشتیان، آبشار دره گاهان،  باغ دولت آباد و بسیاری دیگر دیدن کنید. اما قبل از هر کاری هتل ارگ جدید یزد را رزرو کنید.
هتل ارگ جدید یزد یکی از هتلهای ۴ستاره ی بسیار شیک یزد است که در منطقه ی ییلاقی صفائیه در جنوب یزد واقع شده است. قرارگیری این هتل در خارج از شهر، آرامش وصف ناپذیری را نصیب شما می کند. با این وجود هتل دسترسی راحتی به جاذبه های گردشگری یزد مانند بافت تاریخی یزد و آبشار دره گاهان، مجموعه خان، دخمه زرتشتیان و بسیاری دیگر دارد.
برای هتل فضایی شیک براساس معماری قدیمی و اصیل یزدی طراحی کرده اند. این هتل در دو طبقه دارای ۶۸ اتاق و ۴سوئیت شیک و مجهز است. از جمله امکانات واحدهای اقامتی می توان به تخت خوابهای شیک و راحت،   سیستم سرمایشی و گرمایشی،  تلفن، حمام مجهز، یخچال،  صندوق امانات،  تلویزیون،  میز تحریر، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد. اتاقهای این هتل دارای بالکن با چشم انداز زیبا از ارتفاعات شیرکوه و فضای اطراف هستند.

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

از دیگر امکانات رفاهی هتل باید به نمازخانه، آسانسور، فروشگاه، اتاق عقد، لابی، خود پرداز، تاکسی سرویس و رستوران شیک با ارائه ی انواع غذاها اشاره کرد که اقامت راحت تری برای شما رقم می زنند. هزینه ی رزرو هتل در این مجموعه با تخفیف ۶درصد از ۲۷۹هزار تومان برای اتاق یک تخته آغاز می شود که می توانید با مراجعه به سایت پین تا پین به آدرس https://www.pintapin.com/  از کلیه ی قیمتها اطلاع پیدا کرده و به رزرو آنلاین هتل بپردازید.
آدرس: یزد، بلوار شهیدان اشرف، بعد از پارک مهرآوران

هتل ارگ جدید یزد

هتل ارگ جدید یزد

منبع : سایت ایرانگردی

همچنین ببینید

بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس و جاهای تفریی و تاریخی با عکس جنوب کشور ایران سرتاسر زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *