خانه / سفرنامه / یک هفته آرامش و نشاط در لوکس ترین شهر ترکیه (سفرنامه بدروم)

یک هفته آرامش و نشاط در لوکس ترین شهر ترکیه (سفرنامه بدروم)

یک هفته آرامش و نشاط در لوکس ترین شهر ترکیه (سفرنامه بدروم)

سلام و درود بر تمام عاشقان سفر و خوانندگان سایت لست سکند. دوستان سهیل هستم و مقدمه سفرم را آغاز میکنم تا اطلاعاتی مربوط به شهر زیبای بدروم به شما دوستان بدهم.
با توجه به اینکه در سایت لست سکند دوستان عزیز فقط یک سفرنامه مربوط به شهر زیبای بدروم قرار داده اند، لذا بعد از سفر به این شهر زیبا تصمیم گرفتم سفرنامه مختصر و مفیدی را در اختیار دوست داران سفر بگذارم .

من و همسرم از تیرماه ۹۵ تصمیم و قصد اماده شدن برای سفر در شهریور ۹۵ گرفتیم و راجع به شهرهایی مختلف با هم مشورت کردیم از انجا که ما قبلا سفری به پوکت زیبا و آنتالیا و استانبول داشتیم تصمیم را برای شهرهایی مانند مارماریس، قبرس شمالی و قبرس اروپایی ، ” بلغارستان “،بدروم و حتی سفر با کشتی کروز گذاشتیم.
شروع به کلی جمع آوری اطلاعات از سایت لست سکند و تریپ ادوایزر و بوکینگ کردیم “بعد از کلی مطالعه و تحقیق و از انجا که من و همسرم عاشق شهرهای ساحلی و خرید در سفر هستیم تصمیم قاطع را بر روی شهر زبیای بدروم عزم کردیم. تاریخ سفر را برای ۱۷ شهریور با اژانس مسافرتی هماهنگ کردیم. از آنجا که شهر زیبای بدروم در جنوب ازمیر قرار دارد برای سفر به بدروم ۲ راه پیش رو دارید اول:سفر با ایرلاین های ایرانی که به شهر ازمیر صورت میگیرد و بقیه مسیر به شهر زیبای بدروم با اتوبوس یا ون که مسافتی حدود ۴ ساعت را داره صورت میگیرد و راه دوم که خودمان هم انتخاب کردیم پرواز مستقیم با ایر لاین های خارجی هست که مستقیم به فرودگاه میلاس بدروم میروند.

بعد از کلی تحقیق راجب هتل هایی مانند wow bodrum ,
یاسمین ریزورت
و vera miramar (ورا میرامار)و هتل دیاموند تصمیم گرفتیم هتل را نزدیک مرکز شهر انتخاب کنیم تا دسترسی به همه جا آسان باشد انتخاب نهایی رو روی
هتل ورامیرامار
هم در سایت بوکینگ نمره خوبی کسب کرده بود و هم بسیار نزدیک مرکز شهر بود .

روز موعود فرا رسید و ما برای رفتن به فرودگاه آماده شدیم، پرواز ما ساعت ۵ صبح ۱۷ شهریور به هواپیمایی ترک اطلس جت به مقصد فرودگاه میلاس انجام شد. پرواز خوب و راحت همراه با رفتار خوب مهمانداران بدون هیچ گونه تاخیری انجام شد.

سفرنامه بدروم

تصویر هوایی از شهر زیبای بدروم

به محض رسیدن به فرودگاه به قسمت تحویل چمدان رفتیم و بعد از تحویل به درب خروج فرودگاه رفتیم توضیح : فرودگاه میلاس فرودگاه کوچک حتی کمی کوچکتر از فرودگاه آنتالیا بود ولی تمام کارها با نظم و سرعت انجام میگرد .

به محض بیرون آمدن از فرودگاه هوای مطبوع و کمی گرم و اکسیژن خالص رو حس میکردید، لیدر ایرانی ما بنام سارا خانم با خوش رویی تمام منتظر ما ایستاده بود و ما را راهی یک ون کرد البته به جز ما یک خانواده ایرانی دیگر حضور داشتن سارا خانم داخل ون برگه هایی مربوط به تورهای گشت و تفریح پخش کردن و شروع به توضیح دادن مختصر برنامه هایی نظیر پارک آبی وتور غواصی جیپ سافاری و کشتی تفریحی و حمام را دادند ترکی

قرار شد اگر کسی از تورها خوشش آمد با شماره ای که زیر برگه قرار داشت با لیدرها هماهنگ کند. البته هیچ اجباری نبود و خودشون هم مطرح کردن و ما رو یاد لیدرهای عزیز آنتالیا انداخت که از دقیقه اول تمام سعی و کوشش خود را میکردن تا توری به اجبار برداریم، بگذریم .

” سارا خانم درمورد شهر بدروم شروع به توضیح دادن کردن اینکه بدروم با تمام شهرهای ترکیه فرق دارد و سبک و استایل خودش را دارد خانه هایی با معماری یونانی که بیشتر از ۲ یا ۳ طبقه نبودن و بیشتر آنها با رنگ سفید و آبی جلوه نمایی میکردند و اینکه مشتاقان شب زنده داری خاطرات خوبی را خواهند داشت.

هر یک از خوانندگان بزرگ ترکیه کلوپی برای هواداران خود دارند و اینکه اکثر ثروتمندان ترکیه برای استراحت و تفریح به این شهر سفر میکنند”بعد از مسافتی حدود ۵۰دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر و وارد شدن به خیابان اتاتورک وارد خیابان نظمی گونل شدیم وبه هتل vera miramar رسیدیم اینطور که متوجه شدم دوستان عزیز ایرانی ما قرار بود در هتل یاسمین ریزورت اقامت داشته باشند و تا انجا حدود ۱ ساعت دیگر راه بود و از این بابت خدا رو شکر کردیم که هتل ما نزدیکتر بود و دسترسی بهتری داشت.

سفرنامه بدروم

وارد هتل شدیم و پذیرش هتل با خوشرویی برگه های پذیرش به ما داد و دستبندهای سبز رنگی به دستمان وصل کردن تا از خدمات کامل هتل استفاده کنیم. ساعت حدود ۱۱ بود و به علت شلوغی فصل و پر بودن اتاق ها باید تا ساعت ۲ صبر میکردیم.

” لابی هتل کمی کوچک بود و کمی تو دلمون خالی شده بود نکنه انتخابمون برای هتل اشتباه بوده باشه سریع تصمیم برای رفتن به محیط بیرون از لابی هتل گرفتیم تا توی این وقتی که برای تحویل اتاق داریم هتل رو بهتر جستجو کرده باشیم به محض بیرون امدن از لابی هتل با صحنه ای زیبای پر گل و دید دریای درخشان اژه کل خستگی مان بر طرف شد.

سفرنامه بدروم

داخل لابی

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

محوطه بیرونی هتل

به قسمت اسنک بار لب دریا رفتیم و شروع به پذیرایی از خودمان کردیم ساعت ۱۲٫۳۰ ظهر بود که پرسنل هتل ما رابرای تحویل اتاق صدا کرد .

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

نمایی از داخل اتاق

کل اتاق های هتل بیرون از سالن اصلی (لابی)قرار داشت و بصورت ویلایی بود.اتاقی که به ما تحویل داده شد اتاق بزرگی نبود ودید به سمت خیابان نظمی گونل داشت” از پذیرش خواهش کردیم که اگر امکانش هست اتاقی بزرگتر و با ویوی دریا بدهد که متاسفانه بخاطر فول بودن هتل امکانش نبود.

بعد از کمی استراحت خودمان را برای ناهار آماده کردیم، هتل دارای ۲ سالن غذا خوری بود که یکی از آنها سالن اصلی و بزرگی بود و دیگری جنب آن با فضای باز ودید زیبای دریا بود.ساعت ناهار هم از ۱۲٫۳۰ شروع و تا ساعت ۲٫۳۰ ادامه داشت انواع غذاهای ترکی و سالاد بار دسر شیرینی جات وحتی سوشی وغذاهای دیگر برای هر نوع سلیقه موجود بود تنها ایرادی که میتوان گرفت تنوع غذای دریایی کم بود.

سفرنامه بدروم

نمایی از بیرون رستوران در فضای باز

بعد از صرف ناهار راهی اتاق شدیم تا کمی استراحت کرده و برای روزهای بعد تصمیم گیری کنیم که کجا برویم و کدام تور انتخاب کنیم سریع بعد از استراحتی کوتاه و دوش گرفتن اماده حرکت به بیرون از هتل شدیم تا ببینیم بیرون از هتل در شهر چه خبر است ” روبروی هتل در خیابان نظمی گونل ایستگاه ون هایی موجود بود که ترکها به اون دلموش میگویند و در ازای هر نفر ۳ لیر شما را به مرکز شهر می رسانند البته از هتل با پای پیاده حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی بیشتر نیست توی مسیر مغازها و کافه های زیادی دیده میشد به مرکز شهر رسیدیم و به کافه ای در لب دریا رفتیم یه قهوه ترک همراه با باقلوا سفارش دادیم

سفرنامه بدروم

بطور کلی در مرکز شهر بصورتی بود که دریک مسیر دریا همراه با کافه ها و بارها و سوی دیگر مغازها، دست فروشان و رستوران در هر دو طرف وجود داشت. درست خیابانی مشابه walking street پاتایا یا خیابان بنگلا پوکت، مردمان زیادی در این خیابان شلوغ در حال جنب و جوش و فعالیت بودن و فعالیت بارها و کافه ها تا پاسی از شب ادامه داشت” ساعت ۲۰٫۳۰ شده بود که خودمان را برای رفتن به هتل اماده کردیم برنامه شام هم بصورتی بود که از ساعت هفت و نیم شروع و تا ساعت نه ونیم به پایان میرسید و راس ساعت ۱۰ شب تیم انیمیشن هتل برنامه بسیار جالب خود رابه مدت ۱ ساعت اجرا میکردن تا کسانی که دوست داشتن بقیه شب را در کافه های مرکز شهر بگذرانند وقت کافی داشته باشند.

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

روز دوم:بعد از خوردن صبحانه تصمیم گرفتیم با سارا خانم تماس بگیریم تا تورهایی که انتخاب کرده بودیم رو رزرو کنیم” قرار شد راس ساعت ۱۱ سارا خانم همکارشون بنام اقای اوزان که به زبان پارسی تسلط کامل داشت در لابی هتل بفرستن تا راجب تورها مشورت و رزرو کنیم.

اولین تور انتخابی برای همان شب کلاب هالیکارناس بود که در مرکز شهر در کنار دریا واقع شده بود همونطور که در برگه مشاهده میکنید به قیمت ۳۵ دلار درج شده که ازاقای اوزان به قیمت ۸۰ لیر رزرو کردیم .توضیح: در بدروم قیمت تورها بیرون با تورهایی که لیدرهای پارس زبان ما ارایه میدهند تقریبی حدود ۱۰ لیر فرق دارند و مانند شهرهای دیگر ترکیه (انتالیا و
استانبول
) که قیمت تور بیرون تا لیدرها زمین تا اسمان فرق دارد، نیست.

البته تا جایی که ما شب قبل در مرکز شهر پرسیدیم ” برای فردا روز سوم هم تور کشتی تفریحی با قیمت ۴۰ دلارموجود بود، با کلی چانه و تخفیف موفق شدیم به قیمت ۸۰ لیر رزرو کنیم، البته تور کشتی روزهای سه شنبه مختص ایرانی های عزیز بود و برنامه و آهنگ ایرانی داشت که ما متاسفانه به دلیل پرواز روز دوشنبه مجبور بودیم تور کشتی برای روز جمعه با دیگر مسافران از ملل مختلف همسفر شویم .
تور گشت وخرید هم که رایگان بود برای روز ۱شنبه رزرو کردیم . ساعت حدود ۱۲ ظهر بود و حاضر شدیم تا استخر روباز هتل استفاده کنیم (هتل دارای ۳ استخر میباشد ” استخر روباز نسبتا بزرگ که درست جنب رستوران قرار داشت و یک استخر کوچک همراه سرسره برای کودکان” یه استخر سرپوشیده هم درست زیر لابی هتل قرار داشت که متاسفانه استفاده نکردیم)

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

ساعت حدود ۱٫۳۰ بود که آماده رفتن برای ناهار شدیم. تنوع غذای ناهار درست مانند دیروز بود و فرق چندانی نداشت.

سفرنامه بدروم

نمایی دیگر از رستوران های ساحلی هتل(هتل دارای ۲ رستوران اصلی و ۳ اسنک بار بود)

بعد از ناهار در محوطه بیرونی هتل بودیم که اقایی بنام میرزا پیش ما امد و راجب حمام ترکی و انواع ماساژهای هتل توضیحاتی دادند، لیست قیمتها رو که دیدیم همه به یورو نوشته شده بود و قیمت بالایی داشت ماساژ معمولی همراه با حمام ترکی به مدت ۱ ساعت ونیم به قیمت ۵۰ یورو بود و بقیه ماساژها قیمت بالاتر حدود ۱۲۰ یورو داشتن “بعد از کلی صحبت با اقای میرزا و چانه زدن موفق شدیم قیمت ماساژ ۵۰ یورویی را به ۱۰۰ لیر تغیر دهیم و برای روز شنبه رزرو کردیم البته اقای میرزا بابت این تخفیف خوب! منت میگذاشت و خواهش میکرد که ابن قیمت را به کسی نگوییم مخصوصا خانواده ایرانی دیگری که با فرزند خردسالشان حضور داشتن در کل چه هتل ورا و چه خود شهر بدروم ایرانی های خیلی کمی حضور داشتن درست بر عکس آنتالیا.ساعت حدود ۴ بعد ظهر بود که از اسنک بار هتل بستنی بی نظیرش تست کردیم واز سرگرمی هایی که داخل محوطه هتل بود تا ساعت ۷ استفاده کردیم حسابی خسته شده بودیم و خودمان را باید برای شام و کلوبی که رزرو کرده بودیم اماده میکردیم.

روز سوم سفر با کشتی تفریحی:

ساعت ۷ صبح بیدار شدیم و سریع برای صبحانه راهی شدیم ساعت ۹ صبح قرار بود توی لابی باشیم تا از طرف تور دنبالمون بیان راس ساعت ۹ اقایی جوان که اسمشون خاطرم نیست ما را راهی ماشین شخصی خود کرد و بعد از مسافتی حدود ۱۵ دقیقه ای به اسکله بزرگ شهر رسیدیم.

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

کشتی که برای ما رزرو شده بود کشتی چوبی نسبتا بزرگی بود که دارای ۳ طبقه بود طبقه زیرین شامل سرویس بهداشتی قسمتی برای کارکنان کشتی بود طبقه میانی هم بصورت میزهایی چوبی همراه با صندلی برای هر خانواده جدا فراهم شده بود که سرویس غذا در همان طبقه سرو میشد طبقه بالا هم تخت هایی موجود بود برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از موزیک.

” برنامه کشتی هم بصورتی بود که به جزایر اطراف برود و انجا حدود ۱ ساعتی توقف داشته باشد وهم در مسیر رفت و هم برگشت حدود ۴۵ دقیقه صرف شنا و غواصی شود و تا ساعت ۵ به اسکله بر گردیم.
در کل حدود ۱۰۰ نفر جمعیت بودیم شاید هم کمتر حضور ۳ زوج جوان ایرانی هم به ما شور و نشاط بیشتری داد اکثر جمعیت کشتی ترکها و اروپاییان تشکیل میدادند، پرسنل کشتی هم بسیار خوشرو و پر انرژی بودن، لیدر کشتی بنام آقای عثمان هم از تمام مسافران در طول مسیر عکسهایی میگرفت تا در انتها کسانی که دوست دارند به قیمت ۶۰ لیر خریداری کنند.

حدود ساعت ۱ پرسنل کشتی ناهار که شامل ماکارانی همراه با یک تیکه شنیسل مرغ بود آماده کردن غذای زیاد جالبی نبود درست مانند غذایی که در کشتی کروز انتالیا و کشتی تفریحی پوکت تجربه کرده بودیم.
” طبقه بالا کشتی سرسره مهیجی قرار داشت که شما رو به درون دریا هدایت میکرد وبسیار لذت بخش بود بعد از صرف ناهار به جزیره ای رسیدیم و قرار بود۱ ساعت و نیم توقف داشته باشیم .

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

خیلی زود وقت ماندن در جزیره تمام شد درون کشتی کمی با اقای عثمان هم صحبت شدیم واز خاطرات سفرش به تبریز و تهران تعریف کرد، ساعت حدود ۵ بعد ظهر شده بود و داشتیم به اسکله نزدیک میشدیم با عثمان در مورد عکسهایی که گرفته بود،صحبت کردم و مجموعه عکسها که حدود ۱۰۰ تا بود بقیمت ۴۰ لیر داخل سی دی خریداری کردم.حدود ساعت ۶٫۳۰ داخل هتل بودیم و خودمان را برای غروب دیدنی بدروم در پلاژ هتل آماده کردیم.

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

غروب زیبا از داخل هتل

روز چهارم

شنبه،بعد از خوردن صبحانه راهی پلاژ هتل شدیم و با صحنه ای زیبا روبرو شدیم درست در کنار هتل “هتلی دیگر سبز شده بود با کمی دقت سریع متوجه شدیم که یک کشتی کروز غول اسا روبروی ما قرار گرفته و در کنار هتل پهلو گرفته است و مسافرانش برای بازدید از بدروم پیاده شده بودن با دیدن این کشتی انگیزمون برای سفر بعدی با این کشتی ها در ما قوت گرفت.

بعد از شنا در دریا و خوردن ناهار ، برای ماساژ که در زیر لابی کنار استخر سرپوشده قرار داشت راهی شدیم بعد از ورود و خوش امد گویی متوجه شدیم ماساژورها از کشور بالی هستند وبابت پولی که به آقای میرزا داده بودیم راضی تر شدیم.

“ماساژ خوب و عالی بود درست همانند ماساژ هایی که در تایلند تجربه کرده بودم خیلی زود زمان یک ساعته و نیم ما به پایان رسید بعد از کمی عکس گرفتن در محوطه هتل تصمیم گرفتیم عصر را مختص گشت و خرید بگذاریم .

توضیح: در بدروم ۳ پاساژ اصلی و بزرگ بنام های oasis , avenue , midtown
وجود دارد به این صورت که همه در یک مسیر قرار دارند ابتدا با دلموش به مرکز شهر رفتیم و از انجا با دلموشی دیگر (حدود ۱۰ دقیقه ) بعد به مرکز خرید اواسیس رسیدیم روبروی پاساژ بنای تاریخی قرار داشت .حدود ۴ ساعتی وقت برای این مرکز خرید گذاشتیم اکثر برندها حضور فعال داشتن.

سفرنامه بدروم

در برگشت به مرکزشهر رفتیم و انجا مقداری از دلار تبدیل به لیر کردیم برای تبدیل پول هاتون در تمام شهر مغازهایی هستند که به آنها دوویز میگویند و در آن تاریخ ۹۵/۶/۲۰ هر ۱۰۰ دلار به نرخ ۲۹۶ چنج میکردن.

صبح روز یکشنبه بعد از خوردن صبحانه با سارا خانم تماس گرفتیم و گشت شهری رایگان را کنسل کردیم و تصمیم گرفتیم خودمان به گشت و خرید برویم توضیح اینکه در اکثر تورهای گشت شهری شما را به مغازه هایی که خودشان با انها قرار داد دارند میبرن و وقت زیادی را از دست میدهید.

به مرکز شهر رفتیم و با دلموش به سمت مرکز خرید (مید تاوون)که حدود ۲۰ دقیقه زمان برد رسیدیم این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید شهر میباشد و حضور کامل برندها گواه این موضوع میباشد قیمت ها مشابه مراکز خرید انتالیا و خیابان استقلال استانبول بود که از این بابت حسن بزرگی بود چندین برند معروف و بزرگ هم بیرون از درب اصلی شعبه داشتن که پیشنهاد میکنم حتما سر بزنید.روبروی پاساژ ان دست خیابان میتونستید پارک آبی شهر راببنید.

سفرنامه بدروم

بعد از کلی خرید به مرکز شهر برگشتیم تا غروب را در کافه ای همراه با چای و باقلوا نظاره گر باشیم

سفرنامه بدروم

یک از نکاتی که در بدروم برای ما جالب بود رفتار محبت آمیزو صمیمی شهروندان با حیوانات (سگ و گربه)بود که حتی مغازه داران حیوانات را به داخل فروشگاه راه میدادن و معتقد بودن برکت و روزی می آورد. رفتاری که در میهن عزیز ما هنوز جا نیافتاده و بعضی از شهروندان کشور عزیزمان رفتاری غیر انسانی با این حیوانات زبان بسته انجام میدهند باعث شرمندگی و هیچ توجیهی برای این رفتار زشت قابل قبول نیست در کل بدروم را میتوان از جمله شهرهای حامی حیوانات هم دانست زیرا اکثر هتل ها از جمله هتل ورا میرامار حیوانات خانگی شما را پذیرا هستند و قسمتی برای نگهداریشون داشتن.
در خود شهر هم سگ ها و گربه های اهلی رامیبنید که گوشه ای کنار ساحل جا خوش کرده اند و منتظر غذایی از سوی توریستها هستند .

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

خودمان را به هتل رساندیم تا سریع وسایل در اتاق بگذاریم وشامی در هتل بخوریم و راهی مرکز خرید avenue بشویم

سفرنامه بدروم

این مرکز خرید بصورت سر پوشیده نمیباشد و بعد ظهر وقت بهتری برای سر زدن است

سفرنامه بدروم

سفرنامه بدروم

روز اخر :

صبح کمی زودتر از خواب بیدار شدیم و بعد از صرف صبحانه به استخر روباز هتل سرکی زدیم و برگشتیم تا اتاق را تحویل دهیم ساعت ۱ ظهر با هماهنگی که از قبل صورت گرفته بود ترانسفر برگشت به فرودگاه صورت گرفت از انجا که عمر سفر کوتاه هست دیگر باورمان شده بود که با این شهر زیبا باید خدا حافظی کرد.

سفرنامه بدروم

عکس پایانی و خداحافظی با هتل

در اخر اطلاعاتی مربوط به هتل و شهر بدروم بدهم:

۱- دوستان نرخ خرید پوشاک و آب و حمل ونقل در بدروم با اینکه از شهرهای لوکس ترکیه حساب میشود فرقی با شهرهای استانبول و انتالیا ندارد.

۲-دمای هوا در شهریور ظهرها میانگین ۳۰ درجه دارد و آفتاب سوزانی دارد لذا همراه داشتن ضد آفتاب را توصیه میکنم.

۳-دلموش ها تا ساعت ۱۲ شب هم درمسیر رفت و برگشت تردد دارند ولی برای احتیاط ساعت ۱۱٫۳۰ خودتان را در ایستگاه آماده کنید.

۴- امنیت در شهر بدروم (با اینکه سفر ما بعد از کودتا بود )بسیار خوب و عالی بود و نگرانی بابت دیر برگشتن به هتل نبود.

۵- دوستان عزیز چنانچه قصد خرید تور از هر کجای ترکیه داشتید و دیدید قیمت ها به دلار یا یورو درج شده سعی کنید قیمت را با لیربه شما بگویند یا تبدیل کنند اینطوری به سود شما خواهد بود.

۶- جمع بندی هتل : من و همسرم به شخصه ازهتل ورا میرامار بسیار راضی بودیم هر چند فضای اتاقها کوچک بود و چنگی به دل نمیزد ولی خدمات و غذای هتل کاملا رضایت بخش بود مخصوصا فضای بیرونی هتل که پر از نخل و گلهای رنگارنگ هست خاطرات خوبی در ذهنتان ماندگار میکند و در آخر در شهر بدروم شما بیشتر وقتتون را بیرون هتل میگذرانید درست بر عکس آنتالیا و اگر از هتل انتظار فراتری دارید میتونید راجب هتل هیلتون بدروم تحقیق کنید.

امیدوارم از این سفرنامه لذت برده باشید و تونسته باشم اطلاعات خوبی داده باشم و تمام عزیزانی که دوست دارند به سفر بروند و بنا به دلایلی شرایطش را ندارند این موقعیت برایشان فراهم شود ” با تشکر از سایت لست سکند.

کیفیت و تنوع غذا : ۸

تمیزی و زیبایی هتل و اتاق ها : ۸

عملکرد کارکنان : ۸

تفریحات و امکانات هتل : ۶

منطقه و دسترسی : ۹

ارزش قیمت به نسبت خدمات : ۸

نویسنده :سهیل بستانی

منبع : لست سکند

همچنین ببینید

ساحل دریا کیش

کیش شهر عجایب

کیش شهر عجایب من و همسرم بعد از مدت ها بالاخره موفق شدیم سفر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *