خانه / ترین ها / هتل ها / ۱۰ هتل برتر که می توانید افراد مشهور را در آنها پیدا کنید

۱۰ هتل برتر که می توانید افراد مشهور را در آنها پیدا کنید

۱۰ هتل برتر که می توانید افراد مشهور را در آنها پیدا کنیدآشنایی با 10 هتل برتر که می توانید سلبریتی های محبوبتان را در آنها پیدا کنید

بیش از هفت میلیون انسان بر روی کره زمین زندگی می کنند. این بدان معناست که شانس شما برای رویارویی با افراد مشهوری که دوستشان دارید خیلی ناچیز است. به همین دلیل بهتر است به جای دست روی دست گذاشتن، شروع به بازدید از مکان هایی بکنید که محبوب ترین سلبریتی های شما آنجا را به پاتوق خود تبدیل کرده اند. در این مطلب برای کمک به علاقمندان، لیستی ده تایی از برترین هتل هایی که می توانید مشاهیر محبوب خود را در آنها پیدا کنید را تهیه کرده ایم.

۱۰ – هتل اینترنشنال ترامپ و برج نیویورک سیتی (Trump International Hotel & Tower NYC)

هتل بین المللی ترامپ، آسمان خراشی ۵۲ طبقه ای در قلب نیویورک سیتی (New York City) است که مابین خیابان برادوی (Broadway) و سنترال پارک(Central Park) واقع شده است. با وجود اینکه فرآیند ساخت و ساز این بنا از اواخر دهه شصت میلادی آغاز شد، اما خود دونالد ترامپ از میانه های دهه نود بود که وارد داستان این آسمان خراش شد. رئیس جمهور منتخب فعلی ایالات متحده قصد داشت این آسمان خراش را به ساختمانی مسکونی تبدیل کند، اما به دلیل قوانین موجود بر ناحیه بندی های شهری، فقط در حدود ۲۰۰ مورد از واحدها می توانستند به عنوان آپارتمان به فروش برسند. سایر واحد ها به قسمتی که هتل ترامپ قرار داشت تبدیل شد.
اقامت در هتل ترامپ اینترنشنال و آسمان خراش نیویورک اصلاً ارزان نیست، ولی در عوض میهمانانش به حد قابل توجهی از راحتی باور نکردنی این مکان لذت خواهند برد. در حقیقت در تمامی اتاق های این مکان می توان به اینترنت بیسیم رایگان، پایه اتصال آیپاد و تلویزیون صفحه تخت ۵۵ اینچی دسترسی داشت. تنها خبر بد این است که شانس شما برای رویارویی با تعداد زیادی از هنرمندان درجه یک هالیوودی بسیار پایین خواهد بود، علت این موضوع هم این است که ترامپ با خیلی از آنها درگیری و دشمنی داشته است. در این مورد می توان به بیانسه و جی زی که هر دو به شکلی فعال در زمینه مبارزه با ترامپ نقش داشتند اشاره نمود. این مبارزه در حمایت از هیلاری کلینتون برای پیروزی در طول انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ جریان داشت.
10 – هتل اینترنشنال ترامپ و برج نیویورک سیتی

۹ – هتل لیتِل نِل (The Little Nell)

حالا که صحبت از این زوج مشهور به میان آمد، باید گفت که ایندو به گذراندن تعطیلات زمستانی خود در یکی از هتل های پنج ستاره ایالت کلورادو (Colorado) شهرت دارند. هتل لیتِل نِل در شهر اَسپِن (Aspen) از لحاظ خدمات رسانی در لیست برترین هتل های روی کره زمین قرار دارد. به همین علت است که جای تعجبی نیست که هر دو نفرشان علاقه دارند در اینجا اقامت داشته باشند. علاوه بر جی زی و بیانسه، این هتل به فوق ستاره کانادایی یعنی جاستین بیبر هم خوش آمدگویی کرده و این اتفاق تا به حال یکی دو دفعه ای رخ داده است.
براساس گزارش وب سایت دیلی میل تعدادی از مشاهیر، شب سال نو میلادی سال ۲۰۱۷ خود را در هتل لیتِل نِل سپری کرده اند که در این مورد هم می توان نام بِلا حَدید و بازیگر مشهور و همینطور کیت هادسِن اشاره کرد. کورتنی کارداشیان هم زمستان امسال در خود شهر اَسپِن دیده شده که همراه با نامزدش یعنی اسکات دیساک بوده است.
یک هفته اقامت در هتل لیتِل نِل این حقیقت را تضمین می کند که افراد با تعداد از سلبریتی های درجه یک روبه رو بشوند. تنها مشکل کار این است که حسابی به خرج خواهید افتاد. هزینه اقامت در این هتل برای ژانویه سال ۲۰۱۷، به ازای هر شب برای یک تخت خواب دو نفره مبلغ ۱۵۰۰ دلار تمام می شده است!
9 – هتل لیتِل نِل (The Little Nell)

۸ – هتل جی دابِلیو مَریِت مومبای جوهو (JW Marriott Mumbai Juhu)

اگر از سفر کردن در فصل زمستان لذت نمی برید، شاید بهتر باشد که مناطق گرم تری از کره زمین را برای شکار سلبریتی های محبوب خود انتخاب نمایید. بمبئی (Mumbai) مرکز صنعت فیلم سازی کشور هند است که بسیاری آن را به نام بالیوود می شناسند. در مورد بالیوود باید گفت سلمان خان که یکی از بزرگ ترین ستارگان آن است، غالباً در هتل جی دابِلیو مَریِت مومبای جوهو دیده می شود.
جی دابِلیو مَریِت مجهز به یک ساحل اختصاصی است، اما چیزی که باعث می شود افراد مشهور به سمت این هتل پنج ستاره کشیده بشوند، سطح بالای کیفیت ارائه شده در آن است. در حقیقت می توان این هتل را به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های روی زمین انتخاب نمود. ویژگی بسیار جالب دیگری که این هتل دارد، قیمت بسیار مقرون به صرفه اقامت در آن است، به ویژه اگر این هتل را با دیگر هتل های پنج ستاره هم قد و قامت خودش مقایسه کنیم. در هتل جی دابِلیو مَریِت مومبای جوهو به ازای هر شب اقامت می توان اتاق هایی به قیمت کم تر از ۲۰۰ دلار پیدا کرد.
8 – هتل جی دابِلیو مَریِت مومبای جوهو (JW Marriott Mumbai Juhu)

۷ – هتل لائوری (Lowry Hotel)

طرفداران پر و پا قرص فوتبال این شانس را خواهند داشت که در هتلی که یکی از افسانه ای ترین مربی ها یعنی خوزه مورینیو در آن حضور دارد اقامت داشته باشند. وی از زمانی که به مربی گری تیم منچستر یونایتد منتصب شد، در این هتل اقامت دارد. هتل پنج ستاره لائوری در بخشی از شهر منچستر (Manchester) که به نام چَپِل وارف (Chapel Wharf) شناخته می شود قرار گرفته و چیزی کمتر از ۵ کیلومتر تا ورزشگاه الدترافورد (Old Trafford) فاصله دارد.
به نظر می رسد که هتل لائوری کلاً مکان محبوبی برای بازیکن های فوتبال است چرا که تمامی فوتبالیست های تیم بارسلونا از جمله لیونل مسی، در زمانی که مقابل تیم منچستر سیتی در سری بازی های جام قهرمانی اروپا بازی داشته اند، این هتل را برای اقامت خود برگزیده بودند. نکته جالب توجه دیگری که در مورد هتل بسیار لوکس لائوری وجود دارد، این است که قیمت ها در این مجموعه نیز بسیار مقرون به صرفه است. در حقیقت این هتل یکی از ارزان ترین هتل های پنج ستاره موجود در کل انگلستان می باشد.
7 – هتل لائوری (Lowry Hotel)

۶ – هتل مَندِرین اوریِنتال هُنگ کُنگ (Mandarin Oriental Hong Kong)

با در اختیار داشتن چشم اندازی از بندر ویکتوریا (Victoria Harbour)، این هتل مجلل یکی از مکان هایی است که می توان تعدادی از مشاهیر را در آن یافت. در حقیقت نمی توان سلبریتی آسیایی درجه یکی را نام برد که حداقل یکی از چهار رستوران این هتل پنج ستاره را تا به حال ندیده باشد.
یکی از بازدید کنندگانی که به صورت مرتب به این هتل می رود، فان بینگ بینگ، بازیگر زن مشهور چینی است که در بسیاری از فیلم های پر فروشی مثل تلفن همراه (Cell Phone) و فیلم مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) ایفای نقش کرده است. جدا از فان بینگ بینگ، سلبریتی های بزرگ دیگری هم هستند که طرفدار هتل مَندِرین اوریِنتال می باشند. در این مورد هم می توان به لویس لیو، هِلِن میرِن، ونسا مای و دیگر افراد سرشناس اشاره نمود.
6 – هتل مَندِرین اوریِنتال هُنگ کُنگ (Mandarin Oriental Hong Kong)

۵ – هتل هاسلِر (Hotel Hassler)

هتل هاسلِر یکی از چندین نمونه هتل های لوکسی است که می توان در شهر ابدی پیدا نمود. نکته ای که باعث می شود هتل هاسلِر به یکی از هتل های محبوب در میان افراد شناخته شده تبدیل بشود، موقعیت مکانی آن است. این هتل درست در قلب شهر رم (Rome) و رو به روی پله های اسپانیایی شهر رم (Spanish Steps) که یکی از بزرگ ترین جاذبه های پایتخت کشور ایتالیا به حساب می آید قرار گرفته است. همچنین تعدادی از بناهای تاریخی مهم هم در حوالی این هتل حضور دارند که فواره تروی (Trevi Fountain) و تماشا خانه کولوسئوم (Colosseum) از این دسته موارد هستند.
هتل هاسلِر اغلب از مکان هایی است که بسیاری از سلبریتی ها از سراسر جهان به آن سر می رنند، اما خانواده بکهام یکی از مشتریان پر و پا قرص این هتل هستند. ویکتوریا و دِیوید تا به حال دو بار در این هتل اقامت داشته اند. در کنار این زوج مشهور، گوئینِت پالترو، تام کروز و جنیفر لوپز هم در گذشته تجربه اقامت در این هتل را داشته اند.
افراد

۴ – هتل گورینگ (The Goring Hotel)

گورینگ یکی از با کلاس ترین هتل های کشور انگلستان است. این هتل به لطف ارائه کیفیت بالایی از خدمات اقامتی برای میهمنانش، توسط شرکت فوربز تراوِل گاید (Forbes Travel Guide) به عنوان یک هتل پنج ستاره برگزیده شده است. با این حال زیاده روی در مجلل بودن تنها ویژگی منحصر به فرد هتل گورینگ نیست، چرا که شهرت آن با تاریخچه ای که دارد عجین شده است.
این هتل در سال ۱۹۱۰ در یکی از برجسته ترین نقاط از شهر لندن بنا شد و از آن موقع به عنوان یک بوتیک هتل شیک، به سرعت به مکانی محبوب برای طبقه اشراف جامعه انگلستان تبدیل شد. گورینگ یکی از مقاصد محبوب ملکه مادر هم بوده است. در حقیقت این هتل جایی بود که او برای آخرین بار در انظار عمومی مشاهده شد و کمی بعد در سال ۲۰۰۲ درگذشت. در لیستی از نام دیگر شخصیت های تاریخی که در هتل گورینگ اقامت داشته اند می توان وودرو ویلسون رئیس جمهور کشور ایالات متحده و بانو راندولف چِرچیل، مادر وینستون چرچیل را نیز مشاهده کرد.
هتل گورینگ امروز هم یک بار دیگر جای صحیحی برای رویا رو شدن با اعضای خانواده های سلطنتی است. کیت میدِلتون و خانواده اش در سال ۲۰۱۱ و پیش از مراسم ازدواج سلطنتی در این هتل اقامت داشتند. اگر شما هم علاقه دارید جای پای این افراد بگذارید، باید شبی ۵۱۵ دلار بابت اقامتتان در این هتل کنار گذاشته باشید.
4 – هتل گورینگ (The Goring Hotel)

۳ – هتل پلازا آتِنی (Hotel Plaza Athénée)

پلازا آتِنی یکی از نمادین ترین هتل های شهر پاریس است. چیزی که باعث شده این هتل به نسبت دیگر هتل های پاریسی رقیب خودش به یک تافته جدا بافته تبدیل بشود، نقطه ای از شهر است که در آن واقع شده است. اکثر اتاق های این هتل پنجره هایی به روی چشم اندازی از برج  ایفل دارند. جاذبه های تاریخی دیگری هم در فاصله بسیار کوتاهی از هتل پلازا آتِنی قرار دارند که شامل هتل ملی لِزَنْوَلید (Les Invalides) یعنی محل دفن ناپلئون بناپارت می شوند. موزه ملی هنر مدرن پاریس (Paris’ Museum of Modern Art) و باغ های تروکادرو (Gardens of the Trocadero) هم هر دو چند خیابان آن طرف تر از این هتل قرار گرفته اند.
هتل پلازا آتِنی جدا از موقعیت مکانی اش، شهرت بسیاری را از بابت خدمات رسانی درجه یک برای میهمانان خود کسب کرده است. در حقیقت این موضوع عاملی شد تا توسط فوربز تراوِل گاید به عنوان یک هتل پنج ستاره شناخته بشود. جانی دِپ یکی از مشاهیری است که در گذشته مرتباً در هتل پلازا آتِنی اقامت داشته است. با این وجود در دو سال اخیر سلبریتی های برجسته ای مثل بریتنی اسپیرز، ناتالی پورتمن، میلا کونیس و دیگر افراد شناخته شده هم در این هتل دیده شده اند.
افراد

۲ – هتل کارلایل نیویورک سیتی (Carlyle Hotel NYC)

هتل کارلایل برای تعدادی از افراد مشهور همیشه حکم بهترین هتل شهر نیویورک سیتی را داشته است. همه چیز برای این هتل از دهه شصت میلادی آغاز شد، زمانی که رئیس جمهور جان اِف کِنِدی مالک یکی از واحدهای آپارتمانی هتل کارلایل بود. از آن زمان به بعد به نظر می رسد کمتر سلبریتی را می توان پیدا کرد که اقامت در این هتل و یا لااقل شرکت در یکی از اجراهای موسیقی جاز آن را تجربه نکرده باشد. در مورد برخی از افراد مشهوری که در این هتل اجرای زنده داشته اند می توان به گروه جاز نیواورلئان با حضور لِوودی آلِن و اِدی دیویس که هر هفته در هتل کارلایل اجرا دارند اشاره نمود.
همچنین این هتل به دلایلی، شان بسیار بالایی در میان فرهنگ مردم کشور بریتانیا دارد، تا جایی که تعدادی از مشهورترین شخصیت های بریتانیایی این هتل را برای اقامت در کشور ایالات متحده انتخاب می نمایند. گروه موسیقی رولینگ استونس یکی از نام های بزرگ در این لیست است، ولی اعضای خانواده سلطنتی انگلستان و حتی خانواده بکهام هم در این هتل دیده شده اند.
2 – هتل کارلایل نیویورک سیتی (Carlyle Hotel NYC)

۱ – هتل بِوِرلی هیلز (Hotel Beverly Hills)

به نظر می رسد که هتل بِوِرلی هیلز بهترین جای دنیا برای دیدن مشاهیر است و این واقعیت از اولین روزهای شروع به کار هالیوود هم صادق بوده است. این هتل پنج ستاره که در بلوار مشهور سان سِت (Sunset Boulevard) قرار دارد، در طول تاریخ به عنوان محبوب ترین اقامتگاه از سوی بزرگ ترین ستاره های فیلم ها انتخاب می شده است. چارلی چاپلین، رودلف والنتینو، و مارلنه دیتریش برخی از همین افراد هستند.
با وجود اینکه بایکوت شدنش در سال ۲۰۱۴ ضربه بسیاری به اعتبار آن زد، اما حتی امروزه هم این هتل گهگاه پر از سلبریتی ها می شود. در آن سال تعدادی از مشاهیر درجه یک تصمیم گرفتند تا بر علیه مواضع و شعارهای صاحب این هتل که پادشاه کشور برونئی (Sultan of Brunei) است اعتراض کنند.
تا پیش از تحریم شدنش، رابرت دنیرو یکی از سلبریتی هایی بود که تقریباً هر روز وعده صبحانه اش را در این هتل میل می کرد.

منبع توریستگاه1 – هتل بِوِرلی هیلز (Hotel Beverly Hills)

همچنین ببینید

شگفت انگیزترین هتل های فرانسه + تصاویر

فرانسه ترکیبی از معماری خارق العاده، فرهنگی پویا و مناظری شگفت انگیز بوده و بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *