اگر قرار است به کرج سفری داشته باشید، حتما برای اقامت در این ناحیه به فکر رزرو هتلی ارزان و مناسب نیز هستید. ما یکی از دو هتل مرمر  کرج و یا هتل مهمانسرای دیزین کرج را به شما پیشنهاد می دهیم.

هتل مرمر کرج

هتل مرمر دارای سه ستاره بر شانه های خود می باشد و در خیابان دکتر بهشتی کرج، نرسیده به میدان شهدا، در خیابان فروغی واقع شده است. این هتل سه ستاره هتلی لوکس نیست اما می توان آن را هتلی راحت و دنج دانسته که اقامتی به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان فراهم می سازد.
برای انتخاب اتاق خود می باید از میان اتاق یک تخته با سرویس کامل، اتاق یک تخته بدون حمام، اتاق دو تخته با سرویس کامل، اتاق دو تخته بدون حمام، و یا اتاق سه تخته با سرویس کامل یکی را انتخاب نمایید.
در هر یک از اتاق های هتل سه ستاره ی مرمر یخچال و تلویزیون قرار داده شده است. برای آن دسته از مسافرانی که در طول سفر نیز احتیاج به استفاده از اینترنت دارند، امکان اتصال به اینترنت وای فای پرسرعت در اتاق ها فراهم شده است.
یک رستوران و یک کافی شاپ در هتل به مسافرین سرویس ارائه می کند. پارکینگ اختصاصی برای مسافرین هتل، نمازخانه و اینترنت در لابی از دیگر امکانات هتل مرمر کرج هستند.

هتل ۴ ستاره ی مهمانسرا دیزین بعد از گچسر واقع شده است. این هتل از مرکز شهر حدود ۹۵ کیلومتر فاصله دارد و همین طور فاصله ی آن از فرودگاه نیز ۹۵ کیلومتر می باشد.

رزرو هتل / هتل مهمانسرای دیزین کرج

در این هتل از اینترنت خبری نیست و بهتر است حالا که به رشته کوه های البرز تا به این حد نزدیک شده اید، شما نیز از دنیای مجازی چند روزی فاصله گرفته و خود را به دامان زنده ی طبیعت بسپارید.
در اتاق های هتل یخچال و تلویزیون قرار داده شده و از رستوران و کافی شاپ هتل مهمانسرای دیزین نیز می توانید استفاده کنید.

جاذبه های گردشگری کرج

به پارک جنگلی جهان نمای کرج با مساحتی در حدود یک هزار و چهارصد هکتار می رویم. این پارک دارای انواع گونه های گیاهی بی نظیر و دریاچه ای زیبا می باشد. قدمت پارک جنگلی جهان نما به ۵۰ سال قبل برمی گردد.
پارک آبی ساحل شهر کرج نیز برای سپری کردن یک روز پر از تفریح و شادی همراه با آب بازی مکانی فوق العاده می باشد.
باغ فاتح از دیگر فضاهای زیبای شهر کرج می باشد که در منطقه ی جهانشهر کرج قرار گرفته است. این باغ بزرگ برای پیاده روی و دوچرخه سواری و همین طور پیک نیک مکان مناسبی به نظر می رسد.

رزرو هتل در کرج

جاذبه های گردشگری کرج

اگر به عظیمیه برویم، در میدان اسبی، بلوار شریعتی پارک ایران زمین با یک دریاچه ی کوچک با صفا قرار دارد. این پارک همیشه مملو از مردم طبیعت دوستی ست که برای قدم زدن یا دوچرخه سواری و لذت بردن از طبیعت سبز و تازه به این جا آمده اند.
برای رفتن به پارک هامون کرج بهتر است شب هنگام را انتخاب کنید، زیرا زیبایی این پارک با انواع پروژکتورها  در جای جای فضای سبز پارک و آبنمای رنگین موزیکال در شب صد چندان می شود. قدم زدن در غروب و شب در پارک هامون بسیار رویایی و خیال انگیز می باشد.
از دیگر مکان های دیدنی کرج می توان به دیزین اسنو پارک، پارک چمران کرج، بوستان نبوت کرج، بازینو، آبشار بیلقان، سرای سنتی هونام کرج، آبشار سپهسالار، آبشار نوجان، آبشار نشترود، آبشار لیلستان، روستای برغان، آبشار سیجان، مجتمع تفریحی توریستی عسل، چشمه شاهدشت، حمام مصباح کرج، حاشیه رودخانه وارنگه رود، پارک عظیمیه، غار میدانک، امامزاده طاهر، باغ پرندگان چهار باغ، مرکز خرید مهستان، قلعه دختر و… اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری کرج

توسط غزل نوروزی در

سایت ایرانگردی