خانه / ترین ها / رستوران ها / بهترین رستوران های مونته ویدئو

بهترین رستوران های مونته ویدئو

بهترین رستوران های مونته ویدئو

هرچند مونته ویدئو کوچک است اما شهری غنی و پر جنب و جوش می باشد که بازدیدکنندگان را به سمت بلوارهای بزرگ با تعداد بیشمار کافه ها و کتابفروشی های خود و همچنین به سمت شهر قدیمی با رستوران ها و کوچه های تودرتو هدایت می کند. غذاهای خوشمزه ای که در گوشه و کنار شهر ارائه می شوند آن را به مقصدی ایده آل برای دوستداران غذا تبدیل کرده اند. رستوران هایی که در ادامه ی مطلب به آنها می پردازیم برخی از بهترین های آشپزی اوروگوئه را در تعامل با تاثیرات بین المللی نشان می دهند.

با توجه به این که اوروگوئه ای ها بزرگترین مصرف کنندگان گوشت هستند، جای تعجب نیست که به درجه ای عالی در پخت و گریل گوشت دست یافته اند. یکی از راه های سنتی برای آماده کردن گوشت در اوروگوئه با استفاده از Parilla (گریلی بزرگ که مستقیم روی آتش قرار می گیرد) است. Parilla همچنین نام خانه های استیک محبوب اوروگوئه ای نیز می باشد. لا پولپریا بدون شک یکی از بهترین خانه های استیک در مونته ویدئو محسوب می شود که منویی ساده داشته و کیفیت گوشت آن نیز بی رقیب است. در این رستوران فقط شام سرو می شود و در تمام شب تنها دو جای نشستن دارد اما بدون شک یکی از مکان هایی است که هر دوستدار گوشتی در مونته ویدئو باید در آن توقف کند.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

مغازه شیرینی فروشی و کافه ی کوچک «وسوسه ی شیرین بانو اینس» در محله ی Pocitos واقع شده است. در این مکان شما می توانید تنوعی از کیک های خانگی (از کاپ کیک های آمریکایی تا کوکی، مافین و dulche de leche و بیسکوئیت) تهیه کنید. اینجا همچنین برخی از بهترین قهوه ها و منتخبی از چای ها را سرو می کند. در محیط سفید و صورتی کافه می توان از این خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم لذت برد؛ ضمن اینکه کل فضا دارای جوی خانگی و بامزه است و رفتار کارکنان نیز بسیار دوستانه می باشد. به هنگام گشت و گذار در مونته ویدئو این مغازه بهترین جایی است که می توانید برای تهیه ی یک خوراکی شیرین و رفع خستگی در آن توقف کنید.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

اولین چیزی که هنگام ورود به این رستوران چشم شما را می گیرد، دیوارهای سنگی با قدمت چندین قرن و کف مرمر شطرنجی آن است. ساختمان این رستوران یک صومعه ی یسوعی متعلق به قرن هجدهم بوده که قبل از تبدیل شدن به شکل کنونی یک خانه ی مد معتبر بوده است. غذای این رستوران از پاستای خانگی تا گوشت های طبخ شده به سبک فرانسوی و ماهی همگی خوشمزه هستند. رستوران لا سیلنسیوسا به مشتریان خود این امکان را می دهد که از غذایی لذت ببرند که با ردی از تاریخ غنی و پیچ در پیچ مونته ویدئو احاطه شده اند.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

در ال تینکال مشتریان در حال لذت بردن از غروب زیبای تفرجگاه بزرگ مونته ویدئو، می توانند از ساندویچ های خوشمزه نیز لذت ببرند. ساندویچ های سنتی اوروگوئه ای که در ال تینکال سرو می شوند چیویتوس chivitos نام داشته و بسیار ساده و خوشمزه هستند. داخل این ساندویچ ها بیف چورراسکو، موتزارلا، گوجه فرنگی، مایونز و منتخبی از مواد دیگر قرار گرفته که با طعم های مختلف در هم می آمیزند و یک هارمونی عالی ایجاد می کنند. ال تینکال یکی از بهترین مکان هایی است که می توان در آن طعم های خاص اوروگوئه ای را چشید.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

این رستوران در قلب مونته ویدئو، حال و هوای فرانسه را به مشتریان خود ارائه می دهد. بیسترو سوکره ساله در ساختمان زیبا و تاریخی Alliance Francaiseواقع شده است؛ فواره ها و آلاچیق آهنی حیاط در کنار آهنگ های ادیت پیاف و بوی کراوسان تازه پخته شده، جوی لذت بخش ایجاد کرده و مشتریان را به حال و هوای قاره ی دیگری منتقل می کنند. آخر هفته ها، این رستوران صبحانه، ناهار و برانچ سرو کرده و تجربه ای کاملا متفاوت از سایر رستوران های مونته ویدئو را ارائه می دهد. تعادل ظریف طعم ها، جو گرم و پذیرا و اسپرسوهایی با کیفیت ایتالیایی تجربه ی آن را به یک خوشی مضاعف تبدیل می کنند.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

این رستوران دوست داشتنی در محله ی پالرمو تجربه ای بی نهایت لذیذ و دلپذیر ارائه می دهد. این رستوران را با دکور مینیمالیستی شیک و آشپزخانه ی اپن و زیبای آن می شناسند که نام رستوران نیز از همین فضا اقتباس شده است. در منوی این رستوران تنوعی از غذاها و طعم های مختلف و پیچیده قرار گرفته اند. در لا کوسینا د پدرو، مشتریان می توانند غذاهایی بی عیب و نقص از آشپزی اوروگوئه ای مانند گوشت parilla، تورتیا و انواعی از پاستاها، ریزوتوها، ماهی، سالادها و ساندویچ های لذیذ را بچشند. این رستوران یکی از نقاط برجسته ی محله ی پالرمو و کل شهر مونته ویدئو است.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

بازار بندر یکی از مهم ترین مقاصد خورد و خوراک اهالی مونته ویدئو است. همچنان که کل بازار مالامال از غرفه هایی است که گوشت گریل Parilla سرو می کنند، یکی از بهترین مکان ها برای غذا خوردن در این بازار، امپاناداس کارولینا می باشد. امپانادا نوعی پیراشکی گوشت است که سرخ شده یا در فر پخته می شود و یکی از غذاهای معمول آمریکای لاتین به شمار می رود. در رستوران امپاناداس کارولینا که یک تجارت خانوادگی است شما می توانید بهترین امپاناداهای شهر را بچشید. برای استفاده از خدمات این رستوران همواره صفی طولانی وجود دارد و ممکن است مجبور شوید بین ۲۰-۳۰ دقیقه منتظر بمانید. اما مطمئن شوید که بدون چشیدن یکی از این پیراشکی های خوشمزه ی کارولینا، مونته ویدئو را ترک نمی کنید.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

این رستوران جذاب در بخش شهر قدیمی مونته ویدئو واقع شده و بدون شک یکی از بهترین رستوران هایی است که غذای دریایی ارائه می دهند. همانطور که پیشخدمت مهربان پس از ورود برای شما توضیح می دهد، منوی این رستوران تنها بر روی تخته سیاه قرار دارد چرا که هر روز تغییر می کند. صاحب و سرآشپز ارشد رستوران بر این باور است که باید همواره از محصولاتی فوق العاده تازه در تهیه ی غذاها استفاده کند. به همین دلیل است که هر روز پس از سفری به بندر Buceo (بهترین بازار ماهی شهر) تصمیم می گیرد که چه غذایی سرو کند. غذای عالی در کنار ارائه ای بی نظیر و جوی فوق العاده این رستوران را به یکی از بهترین مکان ها برای سرو غذاهای دریایی در مونته ویدئو تبدیل کرده است.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

تندوری یک رستوران ناب است که در آن سرآشپز گابریل کوکل با غذاهای خوشمزه ی خود شما را به توری دور دنیا می برد. باید بدانید که کار راحتی نیست که شما در انواع مختلف آشپزی به درجه ی عالی برسید، اما سرآشپز کوکل در هنر آشپزی چهار گوشه ی دنیا مهارت یافته است. در این منو انواعی از غذاهای مالزیایی، اروپایی، چینی و آمریکای جنوبی وجود دارند، اما بهترین و آسان ترین راه این است که پیشنهاد سرآشپز را سفارش بدهید. این رستوران کوچک با غذاهای خوشمزه و شخصیت صاحب خود دل مشریان را به دست می آورد.

بهترین رستوران های مونته ویدئو

منبع : theculturetrip

 

 

نوشته شده توسط : سایت لست سکند

همچنین ببینید

ساندویچ زاپاتا سهروردی در سایت سفرنامه

ساندویچ زاپاتا سهروردی

ساندویچ زاپاتا سهروردی سلام به همه خوبان سایت سفرنامه یکی از خوردنی هایی که در پایان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *