خانه / سفرنامه / سفرنامه بالی (سفر به بالی روز سوم)

سفرنامه بالی (سفر به بالی روز سوم)

سفر بالی روز سوم (تور رفتینگ)

صبح ، بعد از صبحانه به سمت محل تور رفتینگ در منطقه ابود به راه افتادیم.

سفرنامه بالی

چیزی در حدود ۲ ساعت در راه بودیم تا به رودخانه محل برگزاری تور رسیدیم اسم رودخانه فکر کنم Ayun  بود و طبق گفته قایقران مسیری در حدود ۱۴ کیلومتر رو شامل میشد.

راستش من آنتالیا هم تور رفتینگ رفته بودم به نظرم از نظر هیجان رفتینگ آنتالیا هیجان بیشتری داشت

هر چند نباید از حق گذشت که گذر از مناظر بکر جنگلی ، عبور از زیر آبشار و در پایان سقوط از آبشاری به ارتفاع ۴تا۵ متر بهمراه قایق از نکات جالب این تور بود .با توجه به آرام بودن غالب مسیر رودخانه طی کردن آن  در زمانی در حدود ۳ ساعت اگر گروه ۸ نفره باهم نبودیم احتمالن کمی خسته کننده میشد در هر حال تجربه جالبی بود و بنظرم برای یکبار رفتن بد نبود.

تقریباً ساعت ۱:۳۰ به قسمت پایانی رسیدیم

سفرنامه بالی

و ما که نای راه رفتن نداشتیم برای رسیدن به محل غذاخوری مجبور شدیم چیزی در حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ پله رو به سمت بالا صعود کنیم که تقریباً بجز آقا مجید و آمنه خانم که هر روز کلی پیاده روی میکردند بقیه رو از نفس انداخته بود.

نکته غم انگیز این بود که نهار بیشتر به طبع چینیها پخته شده بود و متشکل از نودل، برنج شفته و مرغ با سسی بسیار شیرین بود که همگی گروه تقریباً دست نخورده غذاهارو برگشت دادن. با پایان تور بسمت کوتا و هتل به راه افتادیم.

اینقدر خسته بودیم که فکر کنم همگی به خواب رفتیم و توقف ون ما رو ازخواب بیدار کرد و فهمیدیم که به هتل رسیدیم.

قرار با همسفرها برای ساعت ۱۰ کنار ساحل بود اما قبل از اون پیش ویندی رفتیم و برای فردا جهت رفتن به منطقه کینتامانی در خواست اجاره یک ون بهمراه راننده کردیم و بعد از کلی سر و کله زدن با ۷۰ دولار به توافق رسیدیم که برای اعضا گروه بسیار مناسب بود چون همین تور رو اگر باهم نبودیم باید نفری در حدود ۵۵ دولار هزینه میکردیم.

به اتاق رفتیم و کمی با بچه ها و خانواده تلفنی صحبت کردیم. شام رو باز پیتزا هات خوردیم مدل و طعمش بینظیر هست.

ساعت ۱۰ کنار ساحل بودیم و از آنجا بسمت مرکز ماساژ حرکت کردیم

فردا تور آتشفشان کینتامانی.