خانه / سفرنامه داخلی / جاذبه های گردشگری تهران / معرفی بوستان باغ ایرانی

معرفی بوستان باغ ایرانی

معرفی بوستان باغ ایرانی

 

با شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت ها، به دنبال مکانی با آب و هوا ی دلپذیر و جاذبه های گردشگری برای گذراندن اوقات فراغت هستید. با آثار و جاذبه های تهران آشنا شوید، به تهرانگردی بپردازید و به دیگران منتقل و معرفی کنید. تهران سرشار از جاذبه های زیباست که نیازمند اندکی زمان در روز هست. شما میتوانید حتی روزانه با تعدادی از این جاذبه ها آشنا شوید و لذت ببرید.

بوستان باغ ایرانی

باغی زیبا و قدیمی در منطقه ۳ تهران، در محله قدیمی در ونک به نام بوستان باغ ایرانی وجود دارد که از مکان های دیدنی و جذاب تهران بشمار می رود. فضای سبز باغ ایرانی و وجود عمارت ها و بنا های قدیمی، خاطرات دلنشین گذشته و صفا و صمیمیت را به یاد می آورد. قدم زدن در این باغ ۳٫۵ هکتاری با درختان قدیمی و فضای آرام بخش آن خاطراتی خوش را برای شما رقم میزند.
این باغ سر سبز شامل انواع گونه های گیاهی، چنارستان، سروستان، آب نماهای زیبا می باشد. کوشک مرکزی باغ با تغییر کاربری به رستوران و چایخانه تبدیل گردیده است. باغ ایرانی دارای دو ورودی شرقی و دو ورودی غربی، کتابخانه عمومی با فضایی مجزا، زمین ورزشی و وسایل ورزشی وهمچنین دارای معابر مخصوص معلولین است.
این بوستان واقع در خیابان شیخ بهایی شمالی ،۲۰ متری پیروزان ، کوچه شهید صابری می باشد. در تهرانگردی های خود پیشنهاد می شود حتما به این بوستان زیبا و با صفا سری بزنید.

بوستان

باغ ایرانی

باغ ایرانی3

باغ ایرانی

باغ ایرانی

منبع : سایت ایرانگردی

همچنین ببینید

بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس و جاهای تفریی و تاریخی با عکس جنوب کشور ایران سرتاسر زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *