خانه / ترین ها / هتل ها / معرفی ۱۲ هتل لوکس با چشم اندازی نفس گیر و کشنده

معرفی ۱۲ هتل لوکس با چشم اندازی نفس گیر و کشنده

۱- بِلَنکت بِی لوج، گِلِن اُورکی، کوئینز تان، نیوزیلند (Blanket Bay Lodge, Glenorchy, Queenstown, New Zealand)
بِلَنکت بِی لوج گِلِن اُورکی توسط زیبایی های طبیعی متعدی احاطه شده، از یک طرف رشته کوه های اِرنسلا (Mount Earnslaw) و از طرفی دیگر دریاچه سبز واکاتیپو (greenery-clad Lake Wakatipu) و رشته کوه های هامبولت (Humboldt Range). این هتل در میان مراتع بکر و آرام یکی از مزارع رفیع کشور، مانند الماسی می درخشد، گوهری با ارزش که چشم اندازی نفس گیر و بی همتایی را به بسیاری از جاذبه های کشور ارائه می دهد. بالکن اختصاصی، جکوزی و استخر بی نهایت این هتل همگی دارای چشم انداز جذاب و خیره کننده ای به دریاچه می باشند و دیدنی های جادویی جنوب رشته کوه های آلپ هیچ وقت از دید میهمانان خارج نمی شود. بهترین پروازها با مناسبت ترین قیمت ها را از کوئینزتان با شرکت مومِندو (Momondo) تجربه کنید.
بِلَنکت بِی لوج، گِلِن اُورکی، کوئینز تان، نیوزیلند
۲- کوه های جِید، سِنت لوسیا، کارائیب (Jade Mountain, St Lucia, Caribbean)
اقامتگاه رشته کوه های جِید سنت لوسیا در موقعیتی جادویی بر روی دامنه کوه قرار گرفته تا یکی از زیباترین چشم اندازها را ارائه دهد که با تماشای آن حس لذتی وافر سراسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. چشم اندازی مسحور کننده و نفس گیر به آب های زمردی و جاذبه های اطراف جزیره. با اقامت در این هتل طعم لذت های وافری را بچشید، با شنا کردن در استخر بیکران آن سرشار از احساس طراوت شوید، با نوشیدن طعم های متنوع و خلاقانه انواع کوکتل ها لذت خود را کامل نمایید و غرق در تماشای منظره نفس گیر انعکاس نور خورشید یا مهتاب در آب، ماسه های طلای ساحل و شکوه و جلال بی پایان قله های سرسبز که سر به آسمان برافراشته اند، شوید.
2- کوه های جِید، سِنت لوسیا، کارائیب
۳- اِکسپولورا پاتاگونیا هتل سالتو چیکو، تورِس دی پِین، شیلی (Explora Patagonia Hotel Salto Chico, Torres de Paine, Chile)
با سفر به جنوبی ترین قسمت شیلی به منطقه مرتفع و سرد پاتاگونیا (Patagonian) شیلی خواهید رسید. بر روی سکوهای زمردی دریاچه پِوئه (Lake Pehoe) ساختاری شگفت انگیز با رنگ سفید و سبک معماری مینیمالیستی لنگر انداخته است، هتل اِکسپولارا پاتاگونیا دقیقاً در دهانه یک آبشار در قلب پاروکِ دِ نشنال تورِس دِل پِین (Parque de Nacional Torres del Pain) قرار دارد. اطراف این هتل با حلقه ای از یخچال های طبیعی، دریاچه های بکر و کوه های ناهواره احاطه شده، حلقه ای شگفت انگیز که چشم اندازی رویایی را ارائه می دهد. گرچه مقدار زیادی از این زیبایی ها از طریق هتل قابل مشاهده اند اما این شگفتی ها بی پایانند و برای کشف بیشتر آنها پیشنهاد می شود به تورهای پیاده روی و اسب سواری با راهنما بپیوندید تا زیبایی های بیکران این منطقه بکر را کاوش کنید.
3- اِکسپولورا پاتاگونیا هتل سالتو چیکو، تورِس دی پِین، شیلی
۴- دِ فرِمونت شاتائو لِیک لوئیز، آلبرتا، کانادا (The Fairmont Chateau Lake Louise, Alberta, Canada)
چگونه می تواند یک کشور زیباترین و در عین حال محقرترین باشد؟ هتل دِ فرمونت شاتائو که به صورت باشکوهی بر روی صخره های دریاچه لوئیز قرار گرفته چشم اندازی ترکیبی از شگفتی های خیره کننده مانند دریاچه لوئیز، یخچال های طبیعی ویکتوریا و دره خارق العاده رشته کوه های بو (Bow Valley mountain) با درختان آلپی و قله های پوشیده شده از برف را ارائه می دهد. تماشای هر یک از این جذابیت ها به تنهایی می تواند نفس را در سینه تان حبس کند. با نوشیدن یک لیوان چای در رستوران چاتائو در هنگام بعدازظهر لذت ببرید و غرق در تماشای منظره خیره کننده از طریق پنجره های تمام قدی آن شوید. ترکیب امکانات رفاهی مدرن در اتاق های بسیار لوکس این هتل با چشم انداز زیبا و جذاب آنها را به مکانی خارق العاده برای تجربه لحظاتی رویایی و به تحقق پیوستن رویاهای ذهنیتان تبدیل کرده است.
4- دِ فرِمونت شاتائو لِیک لوئیز، آلبرتا، کانادا
۵- هتل لِ سارنیوس، پوزیتانو، ساحل آمالفی، ایتالیا (Hotel Le Sirenuse, Positano, Amalfi Coast, Italy)
قطعاً نام لِ سارنیوس برازنده این هتل است، هتلی با شکوه که شما را به فضایی رویایی در ارتفاع صخره های جانبی مشرف به روستای پوزیتانو (Positano) و ساحل آمالفی می برد. در طول روز تماشای قایق های کوچک ماهیگیری و کشتی های پراکنده در آب لذتی وافر همراه با لمس احساس نشاط را برایتان به ارمغان می آورد و در هنگام شب ترکیب زیبای ستاره های پر نور در آسمان مهتابی و چراغ های روشن شهر شما را به اغوا می برد. اگر تماشای این چشم اندازهای جادویی تمایلات و علایق درونیتان را ارضا نمی کند و برایتان کافی نیست به داخل هتل بروید. جاییکه ارائه امکانات رفاهی فوق مدرن و دکوراسیون طراحی شده توسط خاندان و متاثر از سبک ایتالیایی تمام رویاهای ذهنیتان به واقعیت تبدیل می شود. برای تجربه بهترین پروازها از نپال (Naples) شرکت مومِندو (Momondo) را انتخاب نمایید.
5- هتل لِ سارنیوس، پوزیتانو، ساحل آمالفی، ایتالیا
۶- کوکو آیلند ریزورت، مالدیو (Cocoa Island Resort, Maldives)
در همه جای این جزیره فقط آب و آب به چشم می خورد، پس چه چیزی خالق این چشم اندازهای زیبا خواهد بود؟ تصور کنید ۳۳ سوئیت چوبی در میان آب های زمردی دریا از طریق راهروهایی چوبی به یکدیگر متصل شوند، ساحل جادویی، اقامتگاه های وسط آب، درختان نخل و گونه های بومی ماهی، ترکیبی فوق العاده را در این جزیره خارق العاده به وجود آورده اند، ترکیبی شگفت انگیز که برای تجربه نهایت لذت و تحقق یافتن تمام رویاها کافی خواهد بود. روز زیبای خود را با استراحت بر روی تراس اختصاصی و زل زدن به افق های دور دست و پاکی آب سپری کنید و با قدم زدن بر روی ماسه های طلایی و راهروهای چوبی با پاهای برهنه آرامشی بی بدیل را تجربه نمایید. همچنین می توانید به تالاب بروید و از نزدیک خانه های تپه ای زیر دریایی را مشاهده کنید.
6- کوکو آیلند ریزورت، مالدیو
۷- دِ اِل یوروپ آمستردام، هلند (De L’Europe Amsterdam, The Netherlands)
بر روی آب های زمردی و درخشان رودخانه آمستِل (Amstel River) هتل دِ اِل یوروپ چشم اندازی خارق العاده را ارائه می دهد که بدون شک یکی از منابع الهام بخش یک استاد هلندی برای برداشتن قلم خواهد بود. می توان از ۲۳ عدد از اتاق های این هتل به عنوان سوئیت های هنرمند یا آرتیست نام برد که با نقاشی های المثنی از هنرمندان مشهور که نسخه اصلی آنها در موزه ریجیکس (Rijksmuseum) یافت می شود، مزین شده اند. تاکسی های آبی منحصر به فرد، صدای لوکوموتیو عبور کشتی ها از کانال و قلب تاریخی شهر در این مکان روحتان را نوازش می کنند.
7- دِ اِل یوروپ آمستردام، هلند
۸- هتل داس سِنترال، سولدِن، استرالیا (Das Central Hotel, Sölden, Austria)
این هتل فقط با ارائه چشم اندازی زیبا و متعالی به کوه های آلپ موفق به کسب گواهینامه ماجراجویی شده است. از شگفتی های کوچک این هتل لوکس در امتداد با اقامتگاه های کوهستانی آیس کیو می توان به انتخاب آن به عنوان لوکیشن فیلم برداری فیلم جدید جیمز باند با عنوان شبح نام برد، لوکیشنی فوق العاده که در این فیلم بسیار تاثیر گذار بوده است. قرار گرفتن در موقعیتی فوق العاده و در ارتفاعات پیست اسکی شهر سولدِن (Sölden) چشم اندازی شگفت انگیز را برای این هتل به ارمغان آورده، چشم اندازی مسحور کننده که در هیچ نقطه ای مانند آن نخواهید توانست سفیدی برف را بر فراز قله ها مشاهده کنید. این هتل به سبک آلپی طراحی شده و می توان از آن به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای علاقمندان به کوه نام برد. جاییکه در فضایی دنج و گرم پذیرای شماست و آرامشی بی بدیل را برایتان به ارمغان می آورد. مشخصه ای مهم از این هتل که حتی جیمز باند هم به آن پی برده است.
8- هتل داس سِنترال، سولدِن، استرالیا
۹- پارک رویال در پیکِرینگ، سنگاپور (PARKROYAL on Pickering, Singapore)
پارک رویال یک منطقه سرسبز در مرکز این کلان شهر پرهیاهوست. طبقات بسیار لوکس این هتل چشم اندازی خیره کننده و نفس گیر به پارک هونگ لیم (Hong Lim Park) را ارائه می دهد. اما این تنها یک چشمه از زیبایی ها این پناهگاه امن برای گریز از شلوغی های شهر خواهد بود. تمام چهار طبقه این هتل با گیاهان سرسبز پر شده اند و گیاهان سرسبز در امتدا راهروها، بالکن ها و فضاهای داخلی هتل کشیده شده اند. برای تجربه لذتی بیشتر و درک آرامشی بالاتر به لانج روی پشت بام آن بروید، جاییکه چشم انداز ۳۶۰ درجه ای به تمام شهر را در زیر نور کم ارائه می دهند.
9- پارک رویال در پیکِرینگ، سنگاپور
۱۰- اینترکانتیننتال پورتو، پالاسیا داس کاردوسِس، پورتو، پرتغال (InterContinental Porto, Palacio das Cardosas, Porto, Portugal)
 با انتخاب این هتل تجربه ای خاص از اقامتی شیرین و شبیه به خاندان سلطنتی را در کاخ پرتغالی مربوط به قرن هیجدهم برای خود رقم زنید. این مکان در قلب تاریخی پورتو قرار گرفته و در حالیکه با منسوجات قدیمی، لوسترهای باشکوه و سنگ های مرمر براق مزین شده و سرتاسر آن گویای تاریخی ژرف و میراثی کهن است، پذیرای شما خواهد بود. یک لیوان نوشیدنی قرمز بریزید و در حالیکه در بالکن آهنی آن ایستاده اید، از نوشیدن آن و تماشای چشم انداز اَوِندیو دوس آلی اِیدوس (Avenida dos Aliados) معروف و بلوار شیب دار با کافه های و مغازه های متعدد که از یک سمت توسط تان هال (Town Hall) و از سمت دیگر توسط میدان لیبِردِید (Liberdade Square) سرپوشیده شده، لذت ببرید. دیگر جاذبه های معروف شهرمانند بازار بولا (Bolhao Market) و کلیسای محبوب کِلِریگوس (Clérigos Church) در نزدیکی این کاخ قرار دارند. برای اینکه برنامه گشت و گذار روز آینده تان را تنظیم کنید، کافیست فقط از پنجره به محیط بیرون نگاهی بیندازید.
10- اینترکانتیننتال پورتو، پالاسیا داس کاردوسِس، پورتو، پرتقال
۱۱- دِ ویو هتل، دره مونیمِنت، یوتا، ایالت متحده (The View Hotel, Monument Valley, Utah, USA)
اقامت در این هتل با طراحی متاثر از مضمون وایلد وِسترن (غرب وحشی) تجربه ای ناب و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان می آورد، تجربه ای به یاد ماندنی که یاد آور زندگی و فیلم های وِسترن خواد بود. این هتل بسیار دقیق و ریزبینانه و خاص برای تکمیل زیبایی های طبیعی این منطقه طراحی شده است. خاک هایی خاص و شبیه سیاره مریخ، چمن های صحرایی و صخره های حکاکی شده طبیعی که با وزش جریان باد در عرض میلیون ها سال به این ساختار تبدیل شده اند، همگی از عواملیند که در خلق چشم اندازی نفس گیر در این منطقه بسیار موثر بوده اند. پس در اطاق کوچک ایوان خود بنشینید و به تحسین این زیبایی های طبیعی و آرامش بی بدیل این دره بپردازید، در هنگام غروب آفتاب وقتی خورشید کم کم پایین می رود، فروغ و درخشندگی کهکشان راه شیری سراسر آسمان را فرا می گیرد، صحنه ای خارق العاده به وجود می آید که تماشای آن نفس را در سینه تان حبس خواهد کرد.
11- دِ ویو هتل، دره مونیمِنت، یوتا، ایالت متحده
۱۲- هتل شانگری لا، پاریس (Shangri-La Hotel, Paris)
می توان از شانگری لا به عنوان یکی از برترین هتل های پاریس که چشم اندازی خیره کننده به شهر نور را ارائه می دهد، نام برد. با شناسایی و پیدا کردن هر یک از جاذبه های پاریس از طریق بالکن اختصاصی اتاقتان خود را با یک شیرینی پِتیت فور (petit four) تشویق کنید. رودخانه سِن (River Seine) در فاصله نیم مایلی این هتل قرار دارد، بعد از رودخانه سِن، جاردینز دو (Jardins du Trocadero) یافت می شود. حال نوبت به نوشیدن لا گرند دِیم (La Grande Dame) در هنگام شب می رسد، نوشیدنی فوق العاده و بسیار محبوب. برج ایفل به قدری به این هتل نزدیک است و چشم اندازی بی بدیل را ارائه می دهد که باور واقعی بودن آن کمی مشکل است و به نظر می رسد در حال تماشای تصویری ماورایی هستید. شکوه و زیبایی تمام این برج معروف را می توانید از طریق سوئیت های دوبلکس این هتل نظاره گر باشید.
12- هتل شانگری لا، پاریس (Shangri-La Hotel, Paris)
منبع: aol.co.u

همچنین ببینید

شگفت انگیزترین هتل های فرانسه + تصاویر

فرانسه ترکیبی از معماری خارق العاده، فرهنگی پویا و مناظری شگفت انگیز بوده و بهترین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *