هتل سنتی سرابی شوشتر

هتل سنتی سرابی شوشتر

هتل سنتی سرابی شوشتر

 

خانه سرابی یکی از زیباترین و قدیمی ترین خانه های شوشتر است که به عنوان نخستین هتل، سنتی در خوزستان در منزل تاریخی سرابی راه اندازی شده و در خیابان عبدالله بانو قرار گرفته است.

این خانه تاریخی با قدمت ۲۱۰ سال متعلق به دوره قاجاریه بوده که پس از مرمت وتجهیز از ابتدای سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین هتل سنتی استان خوزستان شکوه و حیات دوباره خود را از سر گرفته است.

این خانه دارای ۱۱ عدد اتاق بوده که ۹ اتاق آن قابلیت سرویس دهی به میهمانان را دارد. ظرفیت استاندارد این هتل سنتی ۲۱ نفر بوده که باظرفیت اضافه تا ۳۰ نفر قابل افزایش می باشد.

هتل سنتی شوشتر در یکی از قدیمی ترین محله های شوشتر، محله عبدالله بانو قرار دارد و مشرف به سازه های آبی، معروفترین و برجسته ترین جاذبه تاریخی و طبیعی شوشتر است. راه های دسترسی زیر زمینی رسیدن به سازه های آبی شوشتر از زیر زمین (شوادان) هتل در حال مرمت است.

هتل سنتی سرابی شوشتر

فضاهای داخلی هتل، با معماری برگرفته از دوران قاجاریه و با وجود تزئیناتی شامل گچبری های درون اتاق ها و سرستون های آجری، حوض و ایوان های زیبا تاریخ را جلوی دیدگانتان ورق می زند.

اتاق های هتل، همگی رو به حیاط باز می شوند و با حفظ معماری سنتی خود و بهره مندی از امکاناتی مناسب و فضایی آرام لحظات خوشی را به شما هدیه می کند. برای آغاز یک روز پر هیجان و داشتن ساعت هایی خوش میهمان صبحانه سنتی و رایگان هتل باشید.

از اینجا به راحتی به بقعه تاریخی عبدالله بانو، مسجد جامع و باغ خان بروید و از زیبایی های رودخانه داریون لذت ببرید. اگر اهل خرید هستید از بازار تاریخی و مراکز تجاری نزدیک هتل می توانید خرید های خود را انجام دهید.

مزایای هتل: نزدیک بودن به رستوران موزه مستوفی ، فاصله ۳۰۰ متری با آبشارهای شوشتر، کاروانسرای افضل ( بازارچه صنایع دستی )، قلعه سلاسل، برج کلاه فرنگی، پل بند میزان، پل بند شادوروان و نزدیک بودن به ایستگاه راه آهن شوشتر

 

هتل سنتی سرابی شوشتر

هتل سنتی سرابی شوشتر

همچنین ببینید

بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس

مکان های دیدنی بندرعباس و جاهای تفریی و تاریخی با عکس جنوب کشور ایران سرتاسر زیبایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *