خانه / ترین ها / دیدنی ها / چشم اندازهای زمستانی بسیار زیبا در سراسر دنیا

چشم اندازهای زمستانی بسیار زیبا در سراسر دنیا

چشم اندازهای زمستانی بسیار زیبا در سراسر دنیا

 


چشم اندازهای زمستانی بسیار زیبا در سراسر دنیا
سرمای منجمد کننده زمستان ممکن است نکته منفی آن باشد اما باز هم زیباییهای غیرقابل انکار خود را دارد. برف همه چیز را می پوشاند و در مسیر خلق چشم انداز زمستانی پیش می رود، مثل کتابهای داستان.
نیویورک در زمستان پر از مکانهای زیبا برای کشف می باشد اما مناطق جادویی دیگری در کل دنیا وجود دارند که در این فصل زنده هستند.
برای سفر به یکی از این مکانها آماده شوید و سفر نهایی به سرزمین عجایب را رزرو کنید.
قلعه نوی شوان اشتاین (Neuschwanstein Castle)، آلمان
این قلعه قرن نوزدهمی که محبوبیت آن بخاطر سبک رمانیسکایی آن است در بالای تپه باواریا قرار دارد و در بالای روستای هوهن شوانگائو (Hohenschwangau) نمایان می باشد. لودویک دوم باواریا، این بنای شخصی را برای عقب نشینی خود ساخته است که بعد از مرگش در سال ۱۸۸۶ به روی عموم باز شد. هرساله بیش از یک میلیون نفر از این تپه بالا می روند تا این زیبایی را بدست آورند. این منطقه در زمستان و هنگامیکه همه زمینهای اطراف با برف پوشیده می شوند، رویایی تر هم می شود.
قلعه نوی شوان اشتاین (Neuschwanstein Castle)، آلمان
پارک ملی یلواستون (Yellowstone)، وایومینگ
این پارک ۹ هزار کیلومتر مربعی که بخش عمده آن در وایومینگ و بخشی از آن در مونتانا و ایداهو قرار دارد، در تمام سال زیباست. جنگلها، چشمه های آب گرم و کانیونها تنها قسمتی از مناظر دیدنی و مهیج آن هستند. جذابیت این پارک ملی بدلیل قله آن در زمان بارش برف می باشد و تصاویر این قله در بالای دریاچه سوآن (Swan Lake Flat) خود اثباتی براین موضوع است.
پارک ملی یلواستون (Yellowstone)، وایومینگ
دریاچه بلد (Bled)، اسلوونی
هرساله نمای منظره دریاچه بلد، توریستهای زیادی را بخود جذب کرده. این دریاچه در دامنه رشته کوه جولیان آلپ قرار گرفته و شهرت بسیاری دارد. جزیره  کوچک شناور در سطح دریاچه با موزه و کلیسای قابل استفاده حتی در ماههای سرد سال بسیار تاثیرگذار می باشد.
دریاچه بلد (Bled)، اسلوونی
دهکده انگلبرگ (Engelberg)، سوئیس
این روستای ییلاقی در مرکز سوئیس قرار دارد و هزاران توریست را برای دستیابی به اسکی هیجان انگیز جذب می کند. از ماه اکتبر بارش برف شروع می شود و تا ماه مه ادامه دارد. این شهر احاطه شده با کوههای برف پوش، مکان مناسبی برای عاشق شدن است.
دهکده انگلبرگ (Engelberg)، سوییس
پیست اسکی کوهستان وایت فیش (Whitefish)، مونتانا
پیست های اسکی بسیاری، مناظر دیدنی زمستانی را ارایه می دهند، اما همه آنها مثل پیست وایت فیش جادویی نیستند. فراوانی درختان و پوشیدگی آنها با برف، باعث شده که مردم محلی نام ارواح برفی را به آنها بدهند. بازدیدکنندگان در قله ای در ارتفاع ۲۱۳۳ متری از سطح دریا قرار می گیرند.
پیست اسکی کوهستان وایت فیش (Whitefish)، مونتانا
کوه اولریکن (Ulriken)، نروژ
کشور نروژ یکی از عالیترین مقصدهای زمستانی با فرصتهای فراوان اسکی، اسنوموبیل سواری، یخ نوردی و پیاده روی در برف می باشد. مناظر قله های کوه که اکثرا ارتفاعی بیش از ۱۹۸۱ متر دارند، زیباست و با شروع فصل زمستان این قله های پوشیده از برف خیره کننده ترمی شوند. برخی از قله ها را از بالای کوه اولریکن می توان دید و زیبایی نمای پانورامیک (سراسرنما) شهر تضمین شده است.
کوه اولریکن (Ulriken)، نروژ
شیراکاوا گو (Shirakawa-go) و گوکایاما (Gokayama) ، ژاپن
معروفیت شیراکاوا گو وهمسایه آن گوکایاما بدلیل خانه های مزرعه ای با سقفهای منحصر بفرد و متفاوت می باشد. این سقفها قادر به مقاومت در برابر برف سنگین منطقه می باشند و یک فانتزی زمستانی ایجاد می کند. این روستاهای تاریخی درسال ۱۹۹۵ بخشی از میراث جهانی یونسکو شده اند.
شیراکاوا گو (Shirakawa-go) و گوکایاما (Gokayama) ، ژاپن

همچنین ببینید

روستای مصر

روستای مصر روستای مصر در 45 کیلومتری شرق شهرستان جندق و در 30 کیلومتری شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *