خانه / سفرنامه داخلی / جاذبه های گردشگری اردبیل / اردبیل و رزرو هتل با تخفیف

اردبیل و رزرو هتل با تخفیف

اردبیل و رزرو هتل با تخفیف

 

اگر بخواهیم یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین استان های کشورمان را به شما معرفی کنیم، باید به این مکان اشاره کنیم. این شهر به واسطه ی قرار گیری در منطقه ای کوهستانی، دارای آب و هوای خنک و مطبوعیست. اردبیل در میان کوه‌های باغرو (تالش) و سبلان در شمال غرب فلات ایران جای گرفته و دارای زمستان‌های سرد و تابستان‌های معتدل است. این شهر از شهرهای کهن ایران است و قدمت تمدن آن به بیش از ۳ هزار سال میرسد. یافته‌های تازه دربارهٔ پیشینه اردبیل در منطقه مرادلو اردبیل نشان از کشف تاریخ ۴۰ هزار ساله در اردبیل را به اثبات می‌رساند.
در این شهر جاذبه های فراوانی وجود دارد که از جمله ی آنها میتوان به دریاچه شورابیل رودخانه بالیقلو چای ، دریاچه نئور، جنگل فندق‌لو، تله کابین جنگل فندقلو، گردنه حیران، پیست اسکی آلوارس، پیست اسکی روی چمن جنگل فندقلوی نمین، پیکره سنگی بابا داوود عنبران، شهر توریستی سرعین، تفرجگاه بولاغلار و دهکده سولان، خلخال سویی، قطورسویی، دودو، ایلاندو ،مشه سویی، شابیل، قینرجه، ویلادره، سردابه ، آبشار نره‌گر در روستای اسبوی خلخال، آبشار شورشورنه عنبران، آبشار سردابه، دریاچه واقع در قله سلطان سبلان، روستای زیبای اندبیل و سواحل رود قزل اوزن، جاده فوق‌العاده زیبای خلخال به اسالم، مراتع وسیع دامنه سبلان روستای اناردر جاده این مکان به مشکین شهر زادگاه مادر بابک خرمدین وقلعه مربوط به بابک خرمدین مبارز اردبیلی اشاره کرد. همچنین در هنگام بازگشت به خانه میتوانید از صنایع دستی این شهر که شامل آبگینه، بافته و نساجی سنتی، رودوزیهای سنتی، سفال وسرامیک سنتی، صنایع دستی تلفیقی، صنایع دستی چرمی، صنایع دستی چوبی وحصیری، صنایه دستی سنگی، نمد مالی، گلیم بافی است به عنوان سوغاتی برای دوستانتان بخرید.
به واسطه ی همین جاذبه های گردشگری در این شهر هتلهایی برای اسکان مسافران پدید آمده است که اگر عازم این شهر هستید، میتوانید با رزرو هتل با تخفیف، از اقامت در این شهر زیبا لذت ببرید.

این هتلها از تخفیف برخوردار شده اند

هتل سبلان
این هتل در اردبیل، چهارراه امام ، خیابان شیخ صفی ساخته شده است. این هتل به واسطه ی نورپردازی بسیار خوبی که دارد، فضای دلنشینی را برای مسافران ایجاد کرده است. این هتل در مجاورت بقعه‌ی شیخ صفی قرار گرفته است به گونه ای که مسافران میتوانند با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به این جاذبه ی گردشگری برسند. همچنین دریاچه ی شورابیل و برخی دیگر از جاذبه های طبیعی گردشگری این مکان در نزدیکی این هتل قرار گرفته است. شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر، این هتل را با تخفیف رزرو کنید:
رزرو هتل سبلان اردبیل

رزرو هتل سبلان اردبیل

رزرو هتل سبلان اردبیل

 

هتل سبلان اردبیل

هتل سبلان اردبیل

هتل شورابیل
این هتل نیز از هتلهای خوب شهر است که در اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی-سیاحتی شورابیل ساخته شده است. این هتل چشم انداز بسیار رویایی و زیبایی را به مناظر طبیعی دارد و مناسب افرادیست که برای استراحت به اردبیل سفر کرده اند، چرا که این هتل بسیار تمیز و دنج است و از شلوغی های شهر به دور ! با رزرو این هتل، شما به جاذبه های گردشگی اردبیل نظیر چشمه‌های آب گرم سرعین و سردابه، دامنه‌های سرسبز سبلان، گردنه‌ی حیران و بسیاری دیگر به راحتی دسترسی خواهید داشت.
رزرو هتل شورابیل اردبیل

رزرو هتل شورابیل اردبیل

رزرو هتل شورابیل

 

هتل شورابیل اردبیل

هتل شورابیل

هتل مهدی
این هتل از جمله ی هتلهای ۲ ستاره ی شهر محسوب میشود که در خیابان بعثت ، نرسیده به پمپ بنزین ساخته شده است. این هتل علی رغم دو ستاره بودنش خدمات بسیار با کیفیتی ارائه میدهد، و همچنین موقعیت قرارگیری آن یکی از مزیت های هتل مهدی اردبیل محسوب میشود چرا دیدنی‌های تاریخی، طبیعی، رستوران و بازار و مراکز تجاری در نزدیکی آن قرار گرفته اند. برای مثال دریاچه ی شورابیل و رستوران تاریخی شاه عباس  در فاصله ی ۱۵ دقیقه ای و آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، بازار قدیمی و مرکز تجاری همگی در فاصله ی ۳۰ دقیقه ای از هتل قرار گرفته اند.
رزرو هتل مهدی اردبیل

رزرو هتل مهدی اردبیل

رزرو هتل مهدی

 

همچنین ببینید

گزارش کوتاه از یک سفر

گزارش کوتاه از یک سفر اواخر تیرماه سال ۹۴ به همراه “وحید نظری” و پسرخاله‌اش، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *