خانه / سفرنامه / اندونزی ، بالی ، جزیرۀ بهشتی – دسامبر ۲۰۰۹

اندونزی ، بالی ، جزیرۀ بهشتی – دسامبر ۲۰۰۹

اندونزی ، بالی ، جزیرۀ بهشتی – دسامبر ۲۰۰۹

محوطه هتل
هتل ما در Nusa Dua

پرواز ما به جزیرۀ بالی با هواپیمایی Lion Air (یکی از خطوط هوایی اندونزی) صورت گرفت. ترمینال پروازهای داخلی فرودگاه سوکارنو – که تفاوت بسیاری با ترمینال پروازهای بین المللی داشت – پر از توریست هایی بود که برای گذروندن تعطیلات عازم بالی بودن.

پرواز با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ بود که حدود دو ساعت طول کشید و ساعت ۴ عصر در فرودگاه دنپاسار پیاده شدیم. لازم به گفتنه که بین بالی و جاکارتا یک ساعت اختلاف هست. خوشبختانه موقعی که وارد آسمان بالی شدیم شرایط جوی طوری بود که جزیره از دور پیدا شد و تونستیم اون رو از بالا تماشا کنیم.

بالی یکی از جزیره های کشور اندونزی و به گفۀ کارشناسان زیباترین جزیرۀ دنیاست که (بدلیل وجود معبدهای بی شمار) به جزیرۀ خدایان هم معروفه. مرکز بالی شهر Denpasar هست و از شهرهای مهم دیگه اش می شه به Sanur، Kuta و Nusa Dua اشاره کرد.

هتل ما در Nusa Dua (به معنی جزیرۀ دوم) و در خوش آب و هواترین قسمت جزیره واقع بود. Inna Putri Bali یکی از معروفترین هتل های بالی هست که ۳۱۸ اتاق داره به همراه امکانات تفریحی و رفاهی فوق العاده.

شرکت MG Group ما رو به هتل منتقل کرد که برای ورود به بخش Nusa Dua از دو گیت بزرگ (به همراه بازرسی کامل ماشین) عبور کردیم. چند سال پیش گروه القاعده حملۀ تروریستی در این منطقه انجام داده بود و برای همین منظور کنترل کاملی روی عبور و مرور و آدم ها صورت می گرفت.

لابی هتل، راهروها، رستوران ها و استخر و امکاناتش درست شبیه هتل هایی بود که در کانال Luxe دیده بودیم.. حتی بهتر! اتاق ما دو تخت دو نفره داشت، به همراه یک مینی بار کوچیک که بعضی آیتم هاش مجانی و بعضی دیگه پولی بود.

ما حدود ساعت ۶ بطور کامل مستقر شده بودیم و ترجیح دادیم باقی روز رو در هتل بگذرونیم و قسمت های مختلفش رو کشف کنیم. استخر اولین گزینه ای بود که هر دو باهاش موافق بودیم، جالب اینکه اتاق ما بسیار نزدیک به استخر و دریا بود و چند دقیقۀ بعد توی آب بودیم. کنار استخر تابلویی بود که دما رو نمایش می داد: دمای هوا ۳۵ درجه، دمای استخر ۲۵ درجه و دمای آب دریا ۲۳ درجه. 

نمایی از استخر هتل
هتل ما در Nusa Dua

شام رو در یکی از رستوران های هتل خوردیم و در محوطۀ هتل قدم زدیم و از موسیقی سنتی بالی – که توسط دو نفر در لابی هتل نواخته می شد – لذت بردیم.

ساعت دوازده شب خوابیدیم تا برای گشت فردا آماده باشیم.

نوشته شده توسط : وبلاگ سفرنامه حسام

همچنین ببینید

سفرنامه هند

سفر معنوی هندوستان

سفر معنوی هندوستان     قسمت اول (سفر به درون یا بیرون!) تا جایی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *