خانه / سفرنامه / سفرنامه بالی (سفر به بالی روز پنجم)

سفرنامه بالی (سفر به بالی روز پنجم)

سفرنامه بالی (سفر به بالی روز پنجم)

سفر به بالی روز پنجم

اینقدر از گشت دیروز خسته بودیم که تا ساعت ۱۰ خوابیدیم، بعد از خوردن صبحانه از هتل به سمت مرکز خرید دیسکاوری به راه افتادیم

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

چون هدفمون از سفر معمولاً خرید نیست چرخی در دیسکاوری زدیم و به سمت ساحل رفتیم و چندتا عکس گرفتیم،

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

اینقدر بابت تور رفتینگ و تور بالی گردی دیروز جاهای مختلف رفتیم که نای راه رفتن نداشتم، پیشنهاد دادم برگردیم هتل اما بانو دلواپس این بود که نتونیم برای بچه ها چیزهایی که خواسته بودند رو پیدا کنیم. از روی نقشه دوتا بازار رو پیدا کردم که دقیقاً در دو طرف متضاد بودند. یکی مرکز خرید Lipo Mall و دیگری مرکز خریدی که نزدیک میدان کوتا یا Kuta Square  بود. قرار شد نهار بخوریم و بعد به راه بیافتیم.

رستورانی نزدیک پارک آبی واتر بوم

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

 Bamboo Bar & Grill

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

رستوران Bamboo از چوب بامبو ساخته شده ، فضای بسیار عالی و گرم بهمراه غذای بسیار خوبی داشت

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

و کلاً بر خلاف تایلند غذاهای اندونزیایی با ذائقه ما بیشتر جور در میاد و بهتر هست نکته بعد اینکه غذاهاشون غالب حلال هست و توی منوهاشون غذاهایی که بطور مثال از گوشت خوک هست مشخص کردن که حتی اگر انگلیسی هم بلد نباشید از روی عکس تشخیص بدید.

سفرنامه بالی
سفرنامه بالی

بعد از نهار به سمت Lippo Mall به راه افتادیم مرکزی در دو طبقه که طبق اول قسمت اعظم اون رو فروشگاه پوشاک زنجیره ای Matahari تشکیل میداد و بالا هم غالباً برند بود و فود کورت. قیمتهای Matahari مناسب بود ولی خوب کیفیت در حد خیلی عالی نبود برای بچه ها کمی خرید کردیم و من هم یک تی شرت از پوما خریدم. در برگشت جلوی ورودی Lippo Mall  یک کنسرت خیابونی داشت برگزار میشد جالب بود کمی تماشا کردیم و به سمت هتل به راه افتادیم، کمی استراحت در هتل، شام و گشت ساحل با همسفران پایان یک روز دیگه از سفر رو نوید میداد. فردا امین و حسن با خانواده به پارک آبی میرن، ما و خانواده آقا مجید میریم برای بازدید از معبد Tanah Lot که بسیار معروف و زیبا هست. برای فردا شب تور شام در کشتی کروز رو رزرو کردیم.

نوشته شده توسط : وبلاگ سفرنامه

همچنین ببینید

ساحل دریا کیش

کیش شهر عجایب

کیش شهر عجایب من و همسرم بعد از مدت ها بالاخره موفق شدیم سفر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *