خانه / سفرنامه / معرفی دو پروژه در آلمان

معرفی دو پروژه در آلمان

معرفی دو پروژه در آلمان

شما را به خواندن دو متن و دیدن عکس هایی که “احسان عرب باقری” (راهنمای گردشگری آلمانی زبان و عضو انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران) در سفر به چهار کشور آلمانی زبان اروپایی برایم ارسال کرده، جلب می کنم.

………………………………………………………………………………………………..

متن اول:

سلام خدمت آقا آرش

شما هم در سفر اوکراین هستید. امیدوارم که خوش بگذره.

دیروز با دوستانم در جشنواره هفته تراوه مونده آلمان شرکت کردم. این جشنواره هر ساله در شهر تراوه مونده در شمال آلمان در نزدیکی شهر لوبک برگزار می شه و علاقه مندان به قایق های بادبانی از سرتاسر آلمان به اینجا می آیند، تا از قایق های بادبانی استفاده کنند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری داشته باشید یه توضیح مختصری درباره مراسم دیروز می دهم.

بعضی وقت ها دوستانی هستند که برای شما خیلی خوب و مفید هستند. برای این منظور می توانید قایقی بادبانی رو به صورت چارتر از قبل رزرو کرده و تمام دوستان خوبتون رو برای قایق سواری چند ساعته بر روی آب دعوت کنید. ممکن هستش که همه ی دوستان دعوت شده همدیگر رو نشناسن ولی فرصتی برای آشنایی بیشتر هستش. من هم مهمان این مراسم بودم. نوشیدنی، غذا و … هم بر عهده فرد دعوت کننده می باشد.

در حین این قایق سواری پیراهن تیم ملی و گونه ها ی در حال انقراض هر کشور رو به دوستان معرفی کردم. جالب بود که اونها خیال می کردند عقاب در کشور آلملن در حال انقراض هستش.

چند عکس از مراسم امروز رو برای شما می فرستم:

با تشکر، احسان

احسان

معرفی پیراهن و گونه های در معرض خطر

طرف دیگر پیراهن با شعار “ایران، مرز مهمان نوازی”

متن دوم:

سلام مجدد خدمت آقا آرش

امیدوارم که همه چیز خوب باشه.

در مسیرم از هامبورگ به شهر اوسنابروک در قطار با خانومی آشنا شدم.

با هم در مورد ایران صحبت کردیم.

این هم معرفی یوزپلنگ به این خانوم علاقه مند از آلمان که هر چه بیشتر با او در رابطه با ایران صحبت می کردم، بیشتر به ایران علاقه مند می شد. در انتها هم از او و یوزپلنگ در دستش عکس انداختم.

نکته جالب: کافیه برای ارتباط برقرار کردن با آلمانی ها، احوال و رفتار آنها رو خوب بشناسیم. به هنگام خوردن قهوه و کیک و …. هر کی پول خودش رو پرداخت کرد، به دون اینکه تعارف بزنیم.

با تشکر

 

نوشته شده توسط : سایت شخصی آرش نورآقایی

همچنین ببینید

سفرنامه هند

سفر معنوی هندوستان

سفر معنوی هندوستان     قسمت اول (سفر به درون یا بیرون!) تا جایی که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *