خانه / ترین ها / دیدنی ها / ۱۰ مقصد محبوب برای ماه عسل

۱۰ مقصد محبوب برای ماه عسل


مقصد سفر ماه عسل به شخصیت، اشتیاق و علاقه کسانی که به تازه گی ازدواج کرده اند بستگی دارد، سواحلی با شنهای سفید و آب و هوایی استوایی، قله های پوشیده از برف، حیات وحش و یا شهرهایی پر از هنر. همه این مکانها مقاصدی عالی برای زوجهای عاشق می باشند. در اینجا به معرفی ١٠ مکان از محبوب ترین ها می پردازیم.

۱۰- آکاپولکو، اورگان، آمریکا

آکاپولکو، اورگان، آمریکا

آکاپولکو یکی از مکانهای محبوب برای زوجهای تازه ازدواج کرده ای است که می خواهند زندگی جدیدشان را در کنار هم جشن بگیرند. در اینجا دمای هوا در تمام سال عالیست و آب گرم، صاف و آبی آن برای شنا و غواصی ایده آل می باشد. از پس قیمت در آکاپولکو بر خواهید آمد، پس حتی اگر بودجه محدودی دارید می توانید ماه عسلی شگفت انگیز را سپری کنید. شب زنده داری های این مکان نیز بسیار عالیست پس خوش گذراندن در این مکان فراموش نشدنی، تضمینی خواهد بود.

۹- دریاچه لولئیس

دریاچه لولئیس

دریاچه لوئیس برای کسانیکه دریا و آفتاب را زیاد دوست ندارند مقصدی عالی برای گذراندن ماه عسلشان خواهد بود. دریاچه لوئیس رودخانه ای یخی است که منظره ای بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد که هیچگاه فراموشش نخواهید کرد. در اینجا ورزش های زمستانی فراوانی برای آنان که عاشق برف هستند وجود دارد و شما می توانید به اسکی، پیاده روی برف با کفشهای مخصوص و اسکیت روی یخ بپردازید و یا حتی سورتمه سواری کنید. اگر ترجیح می دهید که در تابستان به اینجا بیایید، می توانید از فعالیتهای خوب دیگری نظیر اسب سواری، قایق سواری در رودخانه خروشان و کوهنوردی لذت ببرید.

۸- بالی، اندونزی

محبوب

بالی پر از فرهنگ، آرامش، عشق و چیزهای های عجیب و غریب است.  بیشتر از این چه می می خواهید؟ بالی به خاطر فریبندگی و زیبایی منحصر به فردش در میان کسانیکه به ماه عسل می روند بسیار محبوب است. هتلهای مجلل و سواحل شگفت انگیز بالی برای زوج های عاشقی که می خواهند عشق خود را جشن بگیرند عالیست.

۷- فلورانس، ایتالیا

محبوب

برای آنان که عاشق تاریخ و هنر هستند، قطعاً فلورانس ایتالیا بهترین انتخاب برای سفر ماه عسلشان است. معماری فلورانس، رستورانهای رومانتیک کوچک و خیابانهای باریک آن باعث خواهند شد که عاشق فلورانس شوید. فلورانس شهری است که در میان تازه ازدواج کرده ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

۶- بورا بورا، پولینزیا فرانسه

بورا بورا، پولینزیا فرانسه

سواحل سفید پودری و مرداب های آبی کریستالی، بورا بورا را به بهشتی کوچک برای تازه ازدواج کردها تبدیل کرده است. شما می توانید در طول سفرتان در خانه های ییلاقی ثابت روی آب به آرامش برسید. غواصی و شنا کنید، به اسپاهای لوکس بروید و در ساحل غذا بخورید. همچنین برای آنان که بورا بورا را برای سفر ماه عسلشان انتخاب می کنند، فعالیت های محبوب دیگری نیز موجود است.

۵- کنیا

کنیا

کسانیکه عاشق حیات وحش آفریقا هستند و می خواهند ماه عسلی دیوانه وار را سپری کنند، قطعاً باید به کنیا بروند. کنیا خانه جلگه های پهناور و حیواناتی نظیر کل یالدار، غزال، گورخر و گربه سانان بزرگی است که با مواجه شدن با آنان سفرتان پر حاشیه خواهد شد.

۴- کو ساموئی، تایلند

کو ساموئی، تایلند

مطمئناً تایلند محبوب ترین مکان برای سفر ماه عسل است. کو ساموئی جزیره بزرگی در خلیج سیام می باشد که سواحل خیره کننده و مناظر نفس گیری دارد. این جزیره قسمتی از پارک ملی دریایی آنتونگ است که سیاحت و ماجراجویی هایی نظر قایق سواری، غواصی و شنا را برای مسافرانی که به قصد سفر ماه عسلشان به اینجا می آیند، تضمین خواهد کرد.

۳- جزایر کوک

جزایر کوک

این جزایر در اقیانوس آرام، بین نیوزلند و هاوایی قرار دارند. ١۵ جزیره کوک در مرداب های آبی آرام، منطقه بومی طبیعی دست نخورده، آب و هوایی عالی و فضایی آرامش بخش خودنمایی می کنند. اگر ماه عسلتان را در اینجا  با مناظر فراتر از واقعیتش سپری می کنید، حس بودن در بهشت را خواهید داشت.

۲- کاستاریکا

کاستاریکا

کاستاریکا، بوتیک هتلهای منحصر به فرد، اقامتگاه های مجلل، بهار گرم باشکوه، سواحل زیبا و زیبایی طبیعی خیره کننده ای را برای زوج ها به ارمغان می آورد. کسانی که برای گذراندن ماه عسلشان به اینجا می آیند می توانند به پیاده روی در غارها و جنگلهای بارانی استوایی زیبا که محل زندگی عجیب و غریب ترین جانوران دنیاست بپردازند. کاستاریکا جای است که از گذراندن ماه عسلتان در آنجا هیچگاه پشیمان نخواهید شد.

۱- هاوایی

هاوایی

قطعاً بهترین مقصد در دنیا برای ماه عسل هاوایی است. هاوایی محیطهای طبیعی بی مانندی نظیر کوه های آتشفشان، سواحل و مکان های دوردستی دارد. شما می توانید از جزایری مانند کوآی، مائوئی، هاوایی، مولوکای و لانای که فضاهای متعددی برای سیاحت غواصان دارد، بازدید کنید. خلاصه اینکه هاوایی بی نظیر است.

منبع توریستگاه

همچنین ببینید

روستای مصر

روستای مصر روستای مصر در 45 کیلومتری شرق شهرستان جندق و در 30 کیلومتری شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *