خانه / ترین ها / رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

شرکت بین المللی توسعه صنعت گردشگری بابا قدرت کیش مجموعه ای تخصصی در حوزه ی گردشگریست و یکی از اهداف آن ایجاد فضاها و خدمات گردشگری به منظور تامین اوقات فراغت و تعطیلات برای مردم عزیز کشورمان می باشد.

در ادامه با معرفی رستوران بابا قدرت کیش  از سایت سفرنامه همراه باشید.

یکی از بهترین شعبه های رستوران بابا قدرت در کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش مجموعه ای است که نام آن را پیش از این در لیست رستوران های مشهد دیده اید. رستورانی با کیفیت با ارائه خدماتی مطلوب و محبوبیتی که منجر به تأسیس شعبه دوم آن در تهران شد. سفره خانه بابا قدرت تهران توانست به همان اندازه که در مشهد پر طرفدار است برای پایتخت نشینان نیز محبوب واقع شود.

پس از آن نوبت به کیش بود تا با داشتن شعبه ای از این رستوران مژده یک مجموعه غذا خوری فوق العاده را به مسافرانش بدهد. البته جای نگرانی نیست قیمت رستوران بابا قدرت کیش متعارف و قابل قبول است.

رستوران بابا قدرت کیش دارای شش نشان استاندارد از شرکت ACL است که حکایت از استاندارد بودن آن دارد. وجود شعبه های مختلف این رستوران که یکی پس از دیگری در شهرهایی پر بازدید چون مشهد و تهران و کیش بر پا شده می تواند به اندازه کافی درجه یک بودن این رستوران را به اثبات برساند.

منوی رستوران بابا قدرت کیش نیز بسیار ایده آل مناسب یک وعده غذایی سالم است. پیش از سفر به کیش لازم است اطلاعاتی درباره اقامتگاه های این جزیره کسب کنید.

این مجموعه طی هفت سال فعالیت در حوزه خدمات رستورانی از شهر مقدس مشهد آغاز شده و به دلیل بهره مندی از استانداردهای مورد نیاز و برتری در کیفیت و نیز رضایتمندی مشتریان عزیز، شعبه دوم آن به عنوان سفره خانه سنتی باباقدرت در تهران تاسیس گردیده و توانسته است به یکی از مراکز مورد اعتماد و اقبال مردم تبدیل گردد.

اکنون این مجموعه دارنده شش استاندارد بین المللی از شرکت ACL انگلستان تنها رستوران دارنده برند حلال در کشور می باشد و به لطف الهی شعبه سوم خود را در جزیره ی زیبای کیش راه اندازی نموده است و آماده ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران عزیز است.

آدرس رستوران بابا قدرت کیش

آدرس : جزیره کیش – خیابان رودکی – طبقه زیرین هتل پارمیدا

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

رستوران سنتی بابا قدرت کیش

 

امیدواریم از مطالعه این مطلب در سایت سفرنامه لذت برده باشید و نظر خود را در خصوص این مطلب بیان فرمایید.

باتشکر

منبع : سایت سفرنامه

همچنین ببینید

آش کلم برگ

آش کلم برگ

آش کلم برگ این آش یک آش ایرانی است که زادگاه آن تبریز است اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *