هتل گنجنامه همدان

دهکده گنجنامه و هتل گنجنامه همدان

برای آنهایی که در فصل بهار به  دنبال یک منطقه ی توریستی ناب می گردند تا در کنار لذت بردن از هوا و طبیعت دل انگیز بهاره از جاذبه های توریستی بی نظیر دیدن کنند، سفر به همدان را توصیه می کنیم. در سفر به همدان دهکده ی گنجنامه را معرفی می کنیم که هم می توانید از طبیعت و امکانات تفریحی آن لذت ببرید و هم می توانید با رزرو هتل در این دهکده به دور از شلوغی شهر به آرامش برسید.

دهکده ی گنجنامه همدان

گنجنامه یک دهکده ی توریستی است که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شده است. این مجموعه با تمامی المانهای گردشگری تبدیل به منطقه ی نمونه ی کشور شده است. همچنین دهکده ی گنجنامه بزرگ ترین مجتمع توریستی غرب کشور است که تمامی امکانات توریستی و تفریحی از جمله هتل را در خود جای داده است.
دهکده ی گنجنامه دارای جاذبه های تاریخی جذابی نظیر کتیبه های باستانی و سنگ نبشته های تاریخی است که برای افراد اهل دوران باستان بسیار جذاب است. همچنین طبیعت منطقه در هر فصلی زیبا و دوست داشتنی است. آبشار گنج‌نامه با ۱۲ متر ارتفاع در مسیر صعود به ارتفاعات کوه الوند و در کنار کتیبه‌های گنج‌نامه قرار دارد که از مناظر زیبا و نفس گیری برخوردار است.

آبشار گنجنامه همدان

آبشار گنجنامه

در این دهکده امکانات تفریحی متنوعی نظیر تله کابین، سورتمه، بانجی جامپینگ، سنگ‌نواردی، سالن بولینگ و بسیاری دیگر در یک جا به دور از شلوغی شهر دور هم جمع شده اند.
یکی از جذاب ترین امکانات توریستی دهکده ی گنجنامه، غار آکواریوم گنجنامه است. این مجموعه در واقع آکواریومی است که به شکل غار طراحی شده است و شما در آن می توانید هم به تماشای آبزیان زیبا و جذاب بپردازید و هم از غاری مصنوعی نهایت لذت را ببرید.
در این مجموعه یکی از زیباترین هتلهای همدان جای گرفته است. هتل گنجنامه همدان می تواند اقامتی آرامش بخش را به دور از شلوغی شهر در مرکزی کاملا توریستی به همراه داشته باشد.

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه

معرفی هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه همدان هتلی ۴ستاره است که مجموعه ای از ۲۰ واحد سوئیت زیبا و دلنشین است. سوئیتها با فضای دلباز و با تمامی امکانات لذت یک سفر خانوادگی را چندین برابر می کند.
طراحی سوئیتها ساده اما بسیار دلنشین است. دیزاین اتاقها با استفاده از پارکت و چوب صورت گرفته که کلبه های کوهستانی را تداعی می کند. برای سوئیتها کلیه ی امکانات رفاهی نظیر تخت خواب و مبلمان زیبا و راحت، یخچال، سیستم تهویه هوا،  تلفن، تلویزیون،  سرویس بهداشتی ایرانی، حمام و صندوق امانات در نظر گرفته اند تا شما اقامت راحتی را تجربه کنید.

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه

از دیگر امکانات باید به سیستم گرمایش از کف، آشپزخانه مجهز به تمام امکانات مورد نیاز، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، پارکینگ اختصاصی، رستورانها و کافه های متعدد و بسیاری خدمات منحصر به فرد دیگر اشاره کرد که امتیازی برای رزرو هتل گنجنامه همدان محسوب می شوند.

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه

هتل گنجنامه همدان

هتل گنجنامه

منبع : سایت ایرانگردی

همچنین ببینید

زیبایی های ایران

با زیبایی های ایران آشنا شوید (۸)

کشور ایران با داشتن طبیعت بسیار زیبا و چهار فصل و همچنین تاریخ غنی خود، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *